BMW poprvé testovalo, jezdil Farfus

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: www.auto-news.cz
iM2 7. července 2011 19:00
Sdílej:

Po rolloutu, který se uskutečnil v továrně BMW v Anscheimu, teď mnichovští absolvovali první test na Oscherslebenu.

BMW již nějakou dobu usilovně pracuje na svém návratu do DTM. Po tajném rolloutu s první verzí BMW M3 DTM pro sezonu 2012 přišly ve středu a ve čtvrtek na řadu první testy na německém Oscherslebenu. Podle informací německého serveru motorsport-total.com byl oba dny za volantem budoucího soutěžního vozu Augusto Farfus.

BMW po trati jezdilo v matně černé barvě s bílými místy, které mají zmást konkurenci (takovéto zbarvení se běžně používá při testování nových aut). I přesto bylo na přídi možno rozpoznat množsví malých křidélek. Výfuk vozu byl umístěn na zádi. Zde se ale předpokládá, že jde pouze o pracovní verzi vyustění výfuku. Na voze byl také velký difuzor.

BMW chce svůj vůz poprvé oficiálně ukázat na olympijském stadionu v Mnichově 15. července. Současně by také měli být oznámeni alespoň někteří jezdci pro sezonu 2012. Mezi nejvážnější favority patří právě Farfus a Andy Priaulx. Mimo to by mělo mít BMW intenzivní kontakt s Brurem Spenglerem a Markusem Winkelhockem. Zda-li M3 jezdila po Oscherslebenu již s pneumatikami Hankook, není známo.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.