Co se letos děje s Markusem Winkelhockem?

Winkelhock, Markus
Winkelhock, Markus, foto: dtm.de
iM2 21. září 2010 15:00
Sdílej:

Závod na německém Oscherslebenu jako by přesně vystihoval dosavadní sezonu Markuse Winkelhocka. V posledních závodech série DTM potkala Němce hned čtyřikrát smůla a jedou udělal chybu sám.

Letošní výsledky Markuse jsou dost tristní, jen pro připomenutí: Na Hockenheimu a Valencii získal jezdec Audi 15. místa, na Lausitzringu byl v cíli na místě 10. Jenže od té doby, tedy od 6. června, se do cíle nedostal! Není divu, že si už i sám jezdec ze sebe začíná dělat legraci: „Kupte mi prosím někdo cílovou vlajku a zapíchněte ji do trávy na mé zahradě před domem, abych ji alespoň občas spatřil.“ V neděli zaznamenal Winkelhock již páté odstoupení v řadě. Čtyřikrát za to mohla technická závada, popáté si však může Markus sypat popel pouze na vlastní hlavu. „V šikaně jsem přejel až moc tvrdě přes obrubníky. V první půlce šikany mi auto trošku ujelo a do té druhé už jsem se pořádně nedokázal poskládat a trefil obrubník. Bohužel tak moc tvrdě, že mi znemožnil pokračovat v závodu,“ přiznává chybu Winkelhock. Zatímco vloni si po zisku 11 bodů Markus brousil zuby na zisk továrního vozu, letošní sezona mu nevychází podle představ Winkelhocka může uklidňovat fakt, že podobnou chybu udělal i značkový kolega Prémat, jenže v ranním Warm-upu. Pro Markuse, který má na svém kontě stále nulu, by bylo skvělé, kdyby se mu konečně už podařilo získat nějaké body: „Je to velká škoda, protože v neděli bylo šesté místo v mých silách.“ Pro zbývající tři závody ale zůstává Winkelhock pozitivní: „Já jsem optimista, věřím, že to příště vyjde.“
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.