Mattias Ekström se stane historicky prvním Švédem, který se postaví na start závodu zámořské série NASCAR. Stane se tak 20. června a Mattias pojede závod Sonoma (Kalifornie) za tým NASCAR Red Bull Racing Team. Mattias vůz NASCAR před závodem na Lausitzringu testoval.
"Prvně bych chtěl moc poděkovat Red Bullu, který nechá jet Švéda bez zkušeností závod NASCAR a také Audi, která mi dovolila splnit si tento sen. Tahle podpora od Audi mě ještě utvrdila v tom, že se musím pokusit zpět do Evropy přivést slušný výsledek a pokračovat v sérii DTM na Norisringu ve městě Norimberg," vyjádřil se ke svému startu Švéd.
Ekström pojede s vozem číslo 83 v NASCAR Sprint Cup Series. "Bude to velká zkušenost, na startu budu s dalšími 42 vozy. Okruh vůbec neznám. Bude to zkouška mých nervů, musím vydržet zůstat ve 350 km/h chladným."
V Americe je startovní pole oproti DTM dvojnásobné
Nedělní závod se jede na 110 okruhů a startuje ve 12:00 místního času. Tomu předchází páteční volný trénink a kvalifikace a v sobotu jsou na programu další dva tréninky.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?