Ekström vyhrál Race of Champions

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: dtm.de
iM2 8. listopadu 2009 19:18
Sdílej:

Mattias Ekström vyhrál již potřetí závod Race of Champions. Švéd ve finále porazil legendu F1, Michaela Schumachera.

„Porazit Schumachera je fantastické, pro mě je to speciální den,“ řekl Mattias. Zajímavostí je, že Mattias Ekström vyhrál během závodu Šampiónů, v Pekingu, všechny rozjížďky, ve kterých nastoupil. Ta poslední, ve které se postavil sedminásobnému šampiónovi F1, Michaelu Schumacherovi, byla velmi těsná. Němce porazil pouze o několik desetinek vteřiny a získal tak titul na závodu Šampiónů. DTM zde ještě reprezentoval týmový kolega od Audi a z DTM odcházející Dán, Tom Kristensen.
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?