Christian Bakkerud nezažil zrovna nejpovedenější testy. Hned v prvním dnu závěrečných testů totiž boural. Najednou se v jeho voze Audi A4 DTM stáje Kolles propadl brzdový pedál.
Místo oběda tak mechanici měli co dělat. Jejich úkol byl jasný. Pokusit se dát vůz dohromady, aby se Bakkerud mohl na trať vrátit ještě v odpolední části testů. Těsně před vypršením časového limitu, který ohraničoval čas pro dopolední test totiž Holanďan boural.
"Když jsem chtěl na konci rovinky začít brzdil, tak se prostě najednou brzdový pedál propadl a já nemohl nic dělat. Jednoduše jsem přišel o brzdy. Snažil jsem se auto ještě mírným zatočením zbrzdit, ale moc se mi to nepovedlo. Poté už přišel náraz," popisuje nehodu mladík.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?