Winkelhock: Lepší roční auto než nic

Winkelhock, Markus
Winkelhock, Markus, foto: dtm.de
iMotorSport.cz 15. března 2009 21:23
Sdílej:

Markus Winkelhock se v době světové finanční krize rád spokojí s rok starou Audi A4. Lepší je totiž být jezdcem Audi i se starším vozem než být na ulici.

Markus Winkelhock patří k jezdcům, kteří mají rok starý vůz, ale nový by moc chtěli. Letos to ale nevyjde. I ve svém druhém roce u Audi bude mít Markus pouze “použitý“ stroj. Vzhledem k finanční tíži ho to ale až tak netrápí. „Myslím, že hodně závodních jezdců by bylo v současné době v mé situaci šťastných. Hodně lidí si myslí, že letos opět pojedu pouze s rok starým vozem. Já jim ale jen odpovídám, že jsem moc rád továrním jezdcem Audi. Mám zajištěnou celou sezonu,“ popisuje situaci Markus. „To je důvod, proč jsem moc rád i za rok starý vůz. Jak říkám, každý nemá takové štěstí. Někteří jezdci musí sedět doma. Já mohu jezdit.“ Finanční krize ho aktuálně poměrně hodně zajímá. Zatímco ostatní závodní série krizi poměrně citelně pociťují, DTM je pole Markusova mínění na tom docela dobře: „Myslím, že DTM ukázalo, že je poměrně zajímavou motoristickou odnoží a je za solidní peníze.“
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.