Di Resta nakoukl do F1

di Resta, Paul
di Resta, Paul, foto: dtm.de
iM2 9. října 2008 20:59
Sdílej:

Hvězda DTM Paul di Resta absolvovala ve středu test s monopostem F1. 22 letý pilot měl možnost včera zkusit jeden kompletní den s McLarenem na Silverstone.

Dříve se již Paul účastnil testu GP2. Premiérové svezení s vozem F1 slavil Skot v listopadu loňského roku. „Součástí programu v oblasti motorsportu Mercedesu je, podporovat mladé naděje. To platilo pro Lewise Hamiltona stejně, jako teď pro Paula di Restu. Proto dostal Paul vedle testu v GP2 také možnost absolvovat test s námi ve formuli 1. Zatím není nic jasné, ale jeho dveře do DTM jsou samozřejmě pořád otevřené. Má zde svoje místo.“ říká Norbert Haug.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?