Kristensen: V DTM je všechno možné

Kristensen, Tom
Kristensen, Tom, foto: dtm.de
iM2 15. září 2008 19:10
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ JEZDCŮ AUDI; V Barceloně to bude podle všeho tuhý boj mezi jezdci bojujícími o titul. Co na to říkají jezdci Audi? Čtěte zde.

Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): V předchozích dvou letech jsme byli vždy v Barceloně velmi silní. Problém byl, že jsem vždy měl nějaký problém s jezdcem Mercedesu a na pódium jsem se tedy ještě na této trati nedostal. Snad se mi to podaří v třetím roce závodů DTM ve Španělsku. Nejraději bych posílil moje šance na titul vítězstvím. Budu se soustředit na kvalifikaci, jejíž dobrý výsledek by nám mohl zajistit boj o nejlepší příčky už od začátku. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): V Barceloně jsem zatím jel dvakrát a v obou případech se mi podařilo získat pole – position. Vlastně, když nepočítám loňský závod, tak mám na tuto trať jen dobré vzpomínky. Myslím, že trať sedí jak Audi tak Mercedesu stejně. Můžeme tedy očekávat napínavý závod. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Miluji trať Circuit de Catalunya, město Barcelona a zdejší lidi. Proto se na tamější závod velice těším. Závody na této trati byly až doposud velice zajímavé. Šampionát v letoším roce je neuvěřitelně vyrovnaný. V Barceloně je možné všechno. Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Do Barcelony se už moc těším. Po vítězství na Brands Hatch přijíždíme do Španělska velice motivováni. S devítibodovým náskokem si můžeme dovolit trošku volnější víkend. Odpočívat ale rozhodně nemůžeme, protože v DTM je pořád všechno možné. Ještě je možnost získat 30 bodů a my uděláme vše pro to, abychom i v Barceloně dojeli na předních příčkách.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.