Nejedná se ovšem o nové angažmá nebo přestup do jiné série. Paul di Resta byl potvrzen jako čtvrtý jezdec, který bude mít k dispozici aktuální specifikaci vozu Mercedes C-Klasse.
Dřívější vítěz prestižního ocenění McLaren Autosport BRDC Award povýšil do TOP týmu Mercedesu HWA v DTM. Může za to jeho oslnivá první sezóna, kdy s dva roky starým Mercedesem dojel čtyřikrát na pódiu a v celkovém pořadí skončil pátý.
Technický šéf HWA Gerhard Ungar věří, že jednadvacetiletý Skot je budoucí uchazeč o titul. Ale chápe, že ho letos nesmí vystavit velkému tlaku. „Je to další učednický rok pro Paula. Nemáme nějaké velké plány ohledně jeho výsledků. Může vyhrát nějaké závody letos, ale hlavní je získání zkušeností s týmem. V budoucnu může být šampiónem.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?