Lexus nehodlá otálet s prací na novém speciálu. Špatnou zprávou pro nás Evropany je, že k vývoji vozu bude docházet zatím jen v Japonsku. V roce 2008 ho v DTM tedy neuvidíme.
Místo DTM se bude prohánět v japonském šampionátu super GT, ve třídě Super GT300. Podle našich informací se projekt Lexusu opravdu týká DTM, ale vůz už bude postaven podle nových technických regulí. Ty však vstoupí v platnost nejdříve v roce 2010.
Prototyp představený v Tokiu si odbude svoji závodní premiéru ve třetím závodě a následně absolvuje celý zbytek sezóny. Jezdec ChamCar Andrew Lotterer pilotoval prototyp v průběhu testování. Pilot pro sezónu je zatím velkou neznámou, protože na okénku na autosalonu v Tokiu bylo napsáno Y.Yaguchi. Ale je možné, že se také jedná o šéfinženýra Lexusu, který s jmenuje Yukihiko Yaguchi.
Toyota a Lexus už dříve ukázali velký zájem o vstup do prestižní série DTM. Asi před dvěma roky totiž koupili ex-DTM Opel Vectra za účelem zkoumání!
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?