Dnes byly na německém Hockenheimringu na programu dva měřené tréninky. První vyhrál Martin Tomczyk a druhý Mike Rockenfeller.
Finálový víkend německého DTM se otevřel prvním tréninkem, který vyhrál Tomczyk, když trať dlouhou 4,574 km zvládl za 1:33,825. Druhý skončil la Rosa s odstupem 0,436. Třetí byl překvapivě Markus Winkelhock s dva roky starým Audi a čtvrtý pak druhý kandidát na titul Bruno Spengler.
Následovali Tom Kristensen (Audi), Bernd Schneider (Mercedes), Timo Scheider a bodovanou osmičku uzavíral Mike Rockenfeller (oba Audi). Vedoucí muž tabulky průběžného pořadí Ekström, jako již letos několikrát, v tréninku neoslnil a skončil třináctý se ztrátou 1.015 s. Häkkinen dokončil jedenáctý a di Resta byl sedmnáctý. Jamie Green, vítěz závodu z Barcelony dokončil na 15 místě.
Druhý trénink skončil znovu triumfem Audi. Vyhrál Mike Rockenfeller s rok starou Audi A4 DTM v čase 1:33.860, druhý byl Timo Scheider, když ztratil pouhých 0.049 s! Třetí byl Gary Paffet, kterému se v prvním tréninku vůbec nedařilo (14. místo), také s rok starým Mercedesem. Brit ztratil 0,125 s.
Na čtvrtém a pátém místě byli kandidáti na titul a týmoví kolegové od Audi v pořadí Martin Tomczyk, Mattias Ekström. Šestý byl Daniel la Rosa (Mercedes) a sedmý Alexandre Prémat (Audi). Osmičku uzavíral znovu překvapivě rychlý Markus Winkelhock s Audi. Nedařilo se Brunovi Spenglerovi, který skončil až jedenáctý a Green s dalším letošním Mercedesem byl pozici za ním.
Že se letošním Mercedesům na Hockenheimringu ve srovnání s Audi příliš nedaří, handicopvé závaží na tom nese jistě svůj díl viny, prokázal také až sedmnáctým časem Mika Häkkinen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.