Dnes byly na německém Hockenheimringu na programu dva měřené tréninky. První vyhrál Martin Tomczyk a druhý Mike Rockenfeller.
Finálový víkend německého DTM se otevřel prvním tréninkem, který vyhrál Tomczyk, když trať dlouhou 4,574 km zvládl za 1:33,825. Druhý skončil la Rosa s odstupem 0,436. Třetí byl překvapivě Markus Winkelhock s dva roky starým Audi a čtvrtý pak druhý kandidát na titul Bruno Spengler.
Následovali Tom Kristensen (Audi), Bernd Schneider (Mercedes), Timo Scheider a bodovanou osmičku uzavíral Mike Rockenfeller (oba Audi). Vedoucí muž tabulky průběžného pořadí Ekström, jako již letos několikrát, v tréninku neoslnil a skončil třináctý se ztrátou 1.015 s. Häkkinen dokončil jedenáctý a di Resta byl sedmnáctý. Jamie Green, vítěz závodu z Barcelony dokončil na 15 místě.
Druhý trénink skončil znovu triumfem Audi. Vyhrál Mike Rockenfeller s rok starou Audi A4 DTM v čase 1:33.860, druhý byl Timo Scheider, když ztratil pouhých 0.049 s! Třetí byl Gary Paffet, kterému se v prvním tréninku vůbec nedařilo (14. místo), také s rok starým Mercedesem. Brit ztratil 0,125 s.
Na čtvrtém a pátém místě byli kandidáti na titul a týmoví kolegové od Audi v pořadí Martin Tomczyk, Mattias Ekström. Šestý byl Daniel la Rosa (Mercedes) a sedmý Alexandre Prémat (Audi). Osmičku uzavíral znovu překvapivě rychlý Markus Winkelhock s Audi. Nedařilo se Brunovi Spenglerovi, který skončil až jedenáctý a Green s dalším letošním Mercedesem byl pozici za ním.
Že se letošním Mercedesům na Hockenheimringu ve srovnání s Audi příliš nedaří, handicopvé závaží na tom nese jistě svůj díl viny, prokázal také až sedmnáctým časem Mika Häkkinen.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.