Dcera známého belgického jezdce Jackyho Ickxe Vanina oznámila odchod ze scény šampionátu DTM po skončení druhého roku s týmem bývalého rumunského zubaře Colina Kollese.
„V tomto šampionátu jezdím za všemi vzadu a pouze čekám na konec závodu. Myslela jsem si, že moje druhá sezona bude lepší než ta první, opravdu tvrdě jsem trénovala. Celkově je to však špatné, v několika závodech jsem měla smůlu, ale ne vše jde na moje konto,“ uvedla jedna ze dvou žen startovního pole.
Konkurenceschopnost svého Audi z roku 2005 označila za katastrofální. Vůz je podle ní příliš těžký, špatně ovladatelný a obecně vozy DTM nevyhovují jejímu jezdeckému stylu.
„Zatím nevím co budu příští rok dělat, ale ráda bych závodila se sportovními vozy ve vytrvalostních závodech. Myslím si, že příští závod na Hockenheimringu bude pro mne v DTM posledním.“
Nejlepšími výsledky jsou pro ni v kvalifikaci čtrnáctá startovní pozice na Norisringu a třinácté místo v cíli při posledním závodě v Barceloně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?