Paul di Resta řekl, že není rozrušen z toho co se mu stává v prvních kolech závodů. Jezdec Mercedesu se na začátku roku objevil v boji o titul s dva roky starým vozem Mercedesu, ale tři kolize v prvních kolech v posledních čtyřech závodech ho posunuly v tabulce jezdců směrem dolů.
Nicméně Paul di Resta vyzdvihuje pozitiva posledních závodů, například pódiové umístění v italském Mugellu, kde se mu povedlo vyhnout v prvních kolech kolizím a problémům. „Je to smůla, ale co můžu dělat,“ ptá se di Resta. „Pro mě je důležité, že máme solidní rychlost. Na Norisringu jsme byli velice rychlí, po incidentu v prvním kole závodu a byl jsem velice šťastný také z toho, jak jsem dopadl na Zandvoortu.“
Úřadující šampion Euro Serie Formule 3 se připletl také do kolize v prvním kole na Zandvoortu, kdy zvenku Toma Kristensena přistrčil Bruno Spengler. „Problém byl, že jsem měl takřka dokonalý start,“ dodává di Resta. „Posunul jsem se až na páté místo, ale na vnitřku jsem nemohl najít místo k předjetí, takže jsem byl vystrčen. Dokud děláme dobrou práci, není důvod být znepokojený.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?