Paul di Resta řekl, že není rozrušen z toho co se mu stává v prvních kolech závodů. Jezdec Mercedesu se na začátku roku objevil v boji o titul s dva roky starým vozem Mercedesu, ale tři kolize v prvních kolech v posledních čtyřech závodech ho posunuly v tabulce jezdců směrem dolů.
Nicméně Paul di Resta vyzdvihuje pozitiva posledních závodů, například pódiové umístění v italském Mugellu, kde se mu povedlo vyhnout v prvních kolech kolizím a problémům. „Je to smůla, ale co můžu dělat,“ ptá se di Resta. „Pro mě je důležité, že máme solidní rychlost. Na Norisringu jsme byli velice rychlí, po incidentu v prvním kole závodu a byl jsem velice šťastný také z toho, jak jsem dopadl na Zandvoortu.“
Úřadující šampion Euro Serie Formule 3 se připletl také do kolize v prvním kole na Zandvoortu, kdy zvenku Toma Kristensena přistrčil Bruno Spengler. „Problém byl, že jsem měl takřka dokonalý start,“ dodává di Resta. „Posunul jsem se až na páté místo, ale na vnitřku jsem nemohl najít místo k předjetí, takže jsem byl vystrčen. Dokud děláme dobrou práci, není důvod být znepokojený.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.