Paul di Resta řekl, že není rozrušen z toho co se mu stává v prvních kolech závodů. Jezdec Mercedesu se na začátku roku objevil v boji o titul s dva roky starým vozem Mercedesu, ale tři kolize v prvních kolech v posledních čtyřech závodech ho posunuly v tabulce jezdců směrem dolů.
Nicméně Paul di Resta vyzdvihuje pozitiva posledních závodů, například pódiové umístění v italském Mugellu, kde se mu povedlo vyhnout v prvních kolech kolizím a problémům. „Je to smůla, ale co můžu dělat,“ ptá se di Resta. „Pro mě je důležité, že máme solidní rychlost. Na Norisringu jsme byli velice rychlí, po incidentu v prvním kole závodu a byl jsem velice šťastný také z toho, jak jsem dopadl na Zandvoortu.“
Úřadující šampion Euro Serie Formule 3 se připletl také do kolize v prvním kole na Zandvoortu, kdy zvenku Toma Kristensena přistrčil Bruno Spengler. „Problém byl, že jsem měl takřka dokonalý start,“ dodává di Resta. „Posunul jsem se až na páté místo, ale na vnitřku jsem nemohl najít místo k předjetí, takže jsem byl vystrčen. Dokud děláme dobrou práci, není důvod být znepokojený.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?