Mercedesu se na Hockenheimringu minulý víkend příliš nedařilo. Spengler sice vybojoval pole position, ale ostatní tři letošní Mercedesy formu neprokázaly.
Pětinásobný šampion DTM a obhájce titulu Bernd Schneider startoval devátý a v prvním kole ztratil dvě pozice. Sice se postupně probíjel kupředu, ale na loňskou suverenitu mohl jen vzpomínat. „DTM je tak vyrovnané, že jsem se více dopředu nedostal. Sedmé místo bylo maximum. Pokud chcete dokončit závod na pódiu, musíte startovat z lepší pozice než deváté.“
Dvojnásobný šampion F1 Mika Häkkinen si od letošní třetí sezony sliboval útok na titul, ale zdá se, že i létající Fin následuje sestupnou tendenci svého předchůdce Jeana Alesiho. První závod sezony dokončil Mika až na desátém místě. „Po slibném testu a tréninku je výsledek prvního závodu neslavný. Musíme se nyní soustředit na další závod, musíme být lépe připraveni. Na tenhle víkend chci co nejrychleji zapomenout."
foto: dtm.deModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?