Mercedesu se na Hockenheimringu minulý víkend příliš nedařilo. Spengler sice vybojoval pole position, ale ostatní tři letošní Mercedesy formu neprokázaly.
Pětinásobný šampion DTM a obhájce titulu Bernd Schneider startoval devátý a v prvním kole ztratil dvě pozice. Sice se postupně probíjel kupředu, ale na loňskou suverenitu mohl jen vzpomínat. „DTM je tak vyrovnané, že jsem se více dopředu nedostal. Sedmé místo bylo maximum. Pokud chcete dokončit závod na pódiu, musíte startovat z lepší pozice než deváté.“
Dvojnásobný šampion F1 Mika Häkkinen si od letošní třetí sezony sliboval útok na titul, ale zdá se, že i létající Fin následuje sestupnou tendenci svého předchůdce Jeana Alesiho. První závod sezony dokončil Mika až na desátém místě. „Po slibném testu a tréninku je výsledek prvního závodu neslavný. Musíme se nyní soustředit na další závod, musíme být lépe připraveni. Na tenhle víkend chci co nejrychleji zapomenout."
foto: dtm.de
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?