Mercedesu se na Hockenheimringu minulý víkend příliš nedařilo. Spengler sice vybojoval pole position, ale ostatní tři letošní Mercedesy formu neprokázaly.
Pětinásobný šampion DTM a obhájce titulu Bernd Schneider startoval devátý a v prvním kole ztratil dvě pozice. Sice se postupně probíjel kupředu, ale na loňskou suverenitu mohl jen vzpomínat. „DTM je tak vyrovnané, že jsem se více dopředu nedostal. Sedmé místo bylo maximum. Pokud chcete dokončit závod na pódiu, musíte startovat z lepší pozice než deváté.“
Dvojnásobný šampion F1 Mika Häkkinen si od letošní třetí sezony sliboval útok na titul, ale zdá se, že i létající Fin následuje sestupnou tendenci svého předchůdce Jeana Alesiho. První závod sezony dokončil Mika až na desátém místě. „Po slibném testu a tréninku je výsledek prvního závodu neslavný. Musíme se nyní soustředit na další závod, musíme být lépe připraveni. Na tenhle víkend chci co nejrychleji zapomenout."
foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?