Výborný výkon vynesl v závěru závodu do čela Mattiase Ekströma, který projel cílem těsně před týmovým kolegou Tomczykem. Třetí Spengler byl penalizován a vavříny místo něj získal Daniel La Rosa.
Mattias Ekström - Audi, 1. Mé desáté vítězství v DTM je zajisté důvodem k oslavě. Dnes bylo dokonalé vše, vůz, strategie, zastávky v boxech, zkrátka dokonalý den. Budu moc rád, pokud to takhle bude pokračovat i nadále.
Martin Tomczyk - Audi, 2. Již kvalifikace prokázala, že můžeme bojovat o vítězství. Dnes máme dokonce double, tak to bude velký večer.
Daniel La Rosa - Mercedes, 3. Už čtvrté místo pro mne bylo velkým úspěchem a důvodem k oslavám. Pro Bruna je penalizace přirozeně nepříjemná. Mně to sice přidalo bod, ale opravdu jsem z něj radost neměl.
Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport Bezpečnost vozů DTM je vysoká, ale vždy je nepříjemné, když se to musí prokazovat přímo na závodní dráze. Na toto vítězství jsme čekali dlouho, Mercedes se zdál být hodně silný, nicméně nám se podařilo vyhrát. Na Hockenheimringu se nám nikdy nedařilo, nevím proč, snad je dnešní úspěch předzvěstí úspěšné sezony.
Norbert Haug, šéf Mercedes Motorsport Blahopřeji Audi k dnešnímu double, měli výbornou strategii. Nehody nikdo vidět nechce, byl to prudký náraz, ale Kristensen a Premat jsou naštěstí v pořádku. Náš závod se vyvíjel dobře, po chybě Tomczyka jsme šli do vedení, ale zdrželi jsme se v provozu, byli jsme trochu zklamaní, ale s výsledkem mohu žít. Vyhráli jsme zde devětkrát, na desáté vítězství si musíme zkrátka ještě počkat.
foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?