Hockenheimring očima nejlepších

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: dtm.de
Pavel Stavebník 23. dubna 2007 08:36
Sdílej:

Výborný výkon vynesl v závěru závodu do čela Mattiase Ekströma, který projel cílem těsně před týmovým kolegou Tomczykem. Třetí Spengler byl penalizován a vavříny místo něj získal Daniel La Rosa.

Mattias Ekström - Audi, 1. Mé desáté vítězství v DTM je zajisté důvodem k oslavě. Dnes bylo dokonalé vše, vůz, strategie, zastávky v boxech, zkrátka dokonalý den. Budu moc rád, pokud to takhle bude pokračovat i nadále.

Martin Tomczyk - Audi, 2. Již kvalifikace prokázala, že můžeme bojovat o vítězství. Dnes máme dokonce double, tak to bude velký večer.

Daniel La Rosa - Mercedes, 3. Už čtvrté místo pro mne bylo velkým úspěchem a důvodem k oslavám. Pro Bruna je penalizace přirozeně nepříjemná. Mně to sice přidalo bod, ale opravdu jsem z něj radost neměl.

Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport Bezpečnost vozů DTM je vysoká, ale vždy je nepříjemné, když se to musí prokazovat přímo na závodní dráze. Na toto vítězství jsme čekali dlouho, Mercedes se zdál být hodně silný, nicméně nám se podařilo vyhrát. Na Hockenheimringu se nám nikdy nedařilo, nevím proč, snad je dnešní úspěch předzvěstí úspěšné sezony.

Norbert Haug, šéf Mercedes Motorsport Blahopřeji Audi k dnešnímu double, měli výbornou strategii. Nehody nikdo vidět nechce, byl to prudký náraz, ale Kristensen a Premat jsou naštěstí v pořádku. Náš závod se vyvíjel dobře, po chybě Tomczyka jsme šli do vedení, ale zdrželi jsme se v provozu, byli jsme trochu zklamaní, ale s výsledkem mohu žít. Vyhráli jsme zde devětkrát, na desáté vítězství si musíme zkrátka ještě počkat.

foto: dtm.de
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.