Výborný výkon vynesl v závěru závodu do čela Mattiase Ekströma, který projel cílem těsně před týmovým kolegou Tomczykem. Třetí Spengler byl penalizován a vavříny místo něj získal Daniel La Rosa.
Mattias Ekström - Audi, 1. Mé desáté vítězství v DTM je zajisté důvodem k oslavě. Dnes bylo dokonalé vše, vůz, strategie, zastávky v boxech, zkrátka dokonalý den. Budu moc rád, pokud to takhle bude pokračovat i nadále.
Martin Tomczyk - Audi, 2. Již kvalifikace prokázala, že můžeme bojovat o vítězství. Dnes máme dokonce double, tak to bude velký večer.
Daniel La Rosa - Mercedes, 3. Už čtvrté místo pro mne bylo velkým úspěchem a důvodem k oslavám. Pro Bruna je penalizace přirozeně nepříjemná. Mně to sice přidalo bod, ale opravdu jsem z něj radost neměl.
Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport Bezpečnost vozů DTM je vysoká, ale vždy je nepříjemné, když se to musí prokazovat přímo na závodní dráze. Na toto vítězství jsme čekali dlouho, Mercedes se zdál být hodně silný, nicméně nám se podařilo vyhrát. Na Hockenheimringu se nám nikdy nedařilo, nevím proč, snad je dnešní úspěch předzvěstí úspěšné sezony.
Norbert Haug, šéf Mercedes Motorsport Blahopřeji Audi k dnešnímu double, měli výbornou strategii. Nehody nikdo vidět nechce, byl to prudký náraz, ale Kristensen a Premat jsou naštěstí v pořádku. Náš závod se vyvíjel dobře, po chybě Tomczyka jsme šli do vedení, ale zdrželi jsme se v provozu, byli jsme trochu zklamaní, ale s výsledkem mohu žít. Vyhráli jsme zde devětkrát, na desáté vítězství si musíme zkrátka ještě počkat.
foto: dtm.deTento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.