Výborný výkon vynesl v závěru závodu do čela Mattiase Ekströma, který projel cílem těsně před týmovým kolegou Tomczykem. Třetí Spengler byl penalizován a vavříny místo něj získal Daniel La Rosa.
Mattias Ekström - Audi, 1. Mé desáté vítězství v DTM je zajisté důvodem k oslavě. Dnes bylo dokonalé vše, vůz, strategie, zastávky v boxech, zkrátka dokonalý den. Budu moc rád, pokud to takhle bude pokračovat i nadále.
Martin Tomczyk - Audi, 2. Již kvalifikace prokázala, že můžeme bojovat o vítězství. Dnes máme dokonce double, tak to bude velký večer.
Daniel La Rosa - Mercedes, 3. Už čtvrté místo pro mne bylo velkým úspěchem a důvodem k oslavám. Pro Bruna je penalizace přirozeně nepříjemná. Mně to sice přidalo bod, ale opravdu jsem z něj radost neměl.
Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport Bezpečnost vozů DTM je vysoká, ale vždy je nepříjemné, když se to musí prokazovat přímo na závodní dráze. Na toto vítězství jsme čekali dlouho, Mercedes se zdál být hodně silný, nicméně nám se podařilo vyhrát. Na Hockenheimringu se nám nikdy nedařilo, nevím proč, snad je dnešní úspěch předzvěstí úspěšné sezony.
Norbert Haug, šéf Mercedes Motorsport Blahopřeji Audi k dnešnímu double, měli výbornou strategii. Nehody nikdo vidět nechce, byl to prudký náraz, ale Kristensen a Premat jsou naštěstí v pořádku. Náš závod se vyvíjel dobře, po chybě Tomczyka jsme šli do vedení, ale zdrželi jsme se v provozu, byli jsme trochu zklamaní, ale s výsledkem mohu žít. Vyhráli jsme zde devětkrát, na desáté vítězství si musíme zkrátka ještě počkat.
foto: dtm.deMinulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?