Hockenheimring, 2. test - Tentokrát se do čela výsledkové tabulky probojoval Paul di Resta ze Skotska a nechal za sebou Timo Schneidera a Bruna Spenglera. Vítěz prvního testu Mattias Ekström zajel sedmý nejrychlejší čas.
V druhém testu se objevili na trati i Christian Abt (18. místo) a Argentinec Alexandros Margaritis ve službách týmu Stern AMG Mercedes (13. místo).
Nováček Adam Carroll našel ztracenou rychlost a z původní šestnácté pozice se vyšvihl na deváté místo. Také Mathias Lauda překvapil - uzavírá první pětku.
Mika Hakkinen o jedno místo propadl, zatímco Vanina Ickx o dvě a nadále je poslední se ztrátou 1.601 vteřiny na prvního Paula di Restu. Druhá žena startovního pole Susie Stoddard se o chlup vlezla do první desítky.
foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?