Hockenheimring, 2. test - Tentokrát se do čela výsledkové tabulky probojoval Paul di Resta ze Skotska a nechal za sebou Timo Schneidera a Bruna Spenglera. Vítěz prvního testu Mattias Ekström zajel sedmý nejrychlejší čas.
V druhém testu se objevili na trati i Christian Abt (18. místo) a Argentinec Alexandros Margaritis ve službách týmu Stern AMG Mercedes (13. místo).
Nováček Adam Carroll našel ztracenou rychlost a z původní šestnácté pozice se vyšvihl na deváté místo. Také Mathias Lauda překvapil - uzavírá první pětku.
Mika Hakkinen o jedno místo propadl, zatímco Vanina Ickx o dvě a nadále je poslední se ztrátou 1.601 vteřiny na prvního Paula di Restu. Druhá žena startovního pole Susie Stoddard se o chlup vlezla do první desítky.
foto: dtm.deNejvětším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?