Německý šampionát cestovních vozů se připravuje ke svému dalšímu ročníku. Opět budou jedinými vozy startovního pole Mercedesy a Audi. Už dnes pak startují předsezonní testy v Oscherslebenu.
Čtyři kruhy oznámily po jezdeckém složení i hlavní partnery pro sezonu 2007. K jedné zásadní změně přece jen došlo s dramatickým odchodem Heinze Haralda Frentzena.
Sponzor jeho loňského vozu Veltins byl plně nahrazen společností Phillips, v jehož barvách bude závodit s letošním vozem Lucas Luhr. Tři zbývající hlavní esa Audi pojedou už ve známých barvách. Vozy Mattiase Ekströma a Martina Tomczyka budou mít opět barvy výrobce energetických nápojů Red Bull. A4 DTM Toma Kristensena znovu společnosti Siemens.
S rok starým vozem bude závodit Christian Abt a i letos pojede v černých barvách Playboy. Na zbývajících továrních vozech budou zastoupeny loga z řad partnerů Audi a časopis AutoBild.
První závod nové sezóny se bude konat 22. dubna na okruhu Hockenheimring.
foto: Audi Sport Press
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?