Bývalý šampión DTM Mattias Ekstrom hodnotí jezdecké kvality Garyho Paffetta velmi vysoko, což dokazuje jeho názor o Paffettově schopnosti vyhrávat i s vozem loňské specifikace.
Paffett se po roční absenci v DTM vrátí zpět za volant závodního vozu, avšak k dispozici nebude mít vždy nejnovější specifikaci mercedesu, někdy ho uvidíme i v rok starém voze. I když budou mít vážní soupeři nové modely pro rok 2007, není Paffett podceňován.
„Nebyl bych překvapen, kdyby Gary bojoval o dobré umístění a prvenství v závodech,“ řekl Ekstrom. „Gary je jedním z chlapců, kteří do DTM patří. Jsem si jist, že bude rychlý, nemám pochybnosti.“
Paffett se z DTM stáhl v roce 2005 po vyhraném boji právě s Mattiasem Ekstromem, který bude letos hájit barvy týmu Abt Sportsline s nejnovější specifikací Audi A4s. A předpokládající průběh sezóny? „Každý může vyhrát. To dělá DTM něčím speciálním. Letos proběhne velká bitva,“ dokončil Ekstrom.
foto: dtm.de
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?