Bývalý šampión DTM Mattias Ekstrom hodnotí jezdecké kvality Garyho Paffetta velmi vysoko, což dokazuje jeho názor o Paffettově schopnosti vyhrávat i s vozem loňské specifikace.
Paffett se po roční absenci v DTM vrátí zpět za volant závodního vozu, avšak k dispozici nebude mít vždy nejnovější specifikaci mercedesu, někdy ho uvidíme i v rok starém voze. I když budou mít vážní soupeři nové modely pro rok 2007, není Paffett podceňován.
„Nebyl bych překvapen, kdyby Gary bojoval o dobré umístění a prvenství v závodech,“ řekl Ekstrom. „Gary je jedním z chlapců, kteří do DTM patří. Jsem si jist, že bude rychlý, nemám pochybnosti.“
Paffett se z DTM stáhl v roce 2005 po vyhraném boji právě s Mattiasem Ekstromem, který bude letos hájit barvy týmu Abt Sportsline s nejnovější specifikací Audi A4s. A předpokládající průběh sezóny? „Každý může vyhrát. To dělá DTM něčím speciálním. Letos proběhne velká bitva,“ dokončil Ekstrom.
foto: dtm.deS příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?