Syn slavného otce, Mathias Lauda, stále pracuje na svém postupu do Formule 1, ale jeho hlavní pozornost patří kariéře v DTM.
„Mým hlavním cílem zůstává stále Formule 1, ale v tomto okamžiku nehraje F1 prioritu. Nechci se tam dostat za každou cenu. Mám za sebou čtyři roky závodění a nyní se soustředím na kariéru v DTM. Nejprve musím uspět zde, pak teprve mohu myslet na přestup výše,“ uvedl současný jezdec Mercedesu, který však příliš pozornosti na svoji osobu v letošní debutové sezoně nestrhl.
Také v předcházejících působeních se Rakušanovi nevedlo příliš dobře, ať už to byla série GP2 nebo A1 GP. Do suverenity Nikiho Laudy, trojnásobného šampiona F1 s týmy Ferrari a McLaren, má syn přece jen hodně daleko...
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?