Syn slavného otce, Mathias Lauda, stále pracuje na svém postupu do Formule 1, ale jeho hlavní pozornost patří kariéře v DTM.
„Mým hlavním cílem zůstává stále Formule 1, ale v tomto okamžiku nehraje F1 prioritu. Nechci se tam dostat za každou cenu. Mám za sebou čtyři roky závodění a nyní se soustředím na kariéru v DTM. Nejprve musím uspět zde, pak teprve mohu myslet na přestup výše,“ uvedl současný jezdec Mercedesu, který však příliš pozornosti na svoji osobu v letošní debutové sezoně nestrhl.
Také v předcházejících působeních se Rakušanovi nevedlo příliš dobře, ať už to byla série GP2 nebo A1 GP. Do suverenity Nikiho Laudy, trojnásobného šampiona F1 s týmy Ferrari a McLaren, má syn přece jen hodně daleko...
Foto: dtm.de
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?