Hockenheimring - 2. test; Odpolední druhý test na nadcházející nedělní finálový závod letošní sezony zvládl nejlépe Bruno Spengler, další zástupce Mercedesu.
Proti dopolednímu testu na mokré trati byly odpolední časy za suchých podmínek výrazně lepší. Nejrychlejším jezdcem dnešního dne tak byl Kanaďan Spengler, jenž by jistě rád rozšířil v neděli výčet svých letošních vítězství.
Necelé dvě desetiny vteřiny na něj ztratil nejrychlejší jezdec Audi Mattias Ekström, třetí místo tabulky patří znovu rychlému Häkkinenovi. Následoval Tomczyk, Kaffer, Schneider a s DTM se loučící Alesi, jehož ranní špatný čas na mokré dráze byl poměrně překvapující. Francouz je znám svým citem pro vůz a na mokru bývá s druhořadým vozem i letos konkurenceschopným.
Stejně jako v ranním tréninku si zaslouží pozornost nováček z týmu Midland. Thed Björk s nejstarším vozem startovního pole znovu svým časem papírově nejpravděpodobnější konkurenty porážel. Závěr výsledkové listiny pak opět patřil Vanině Ickx s druhým Audi týmu Midland.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?