LeMans, závod: Po vítězné kvalifikaci si v premiérovém závodě na okruhu v Bugatti Le Mans nenechal Bruno Spengler utéct ani vítězství v samotném závodě.
Frankofonní Kanaďan Bruno Spengler si letos dojel v předposledním závodě sezony již pro své třetí vítězství v sezoně 2006. Jeho úspěch je bohužel trochu zastíněn ziskem pátého titulu mistra DTM Bernda Schneidera, veteránovi, jehož účinkování sahá dost hluboko do historie DTM.
Spengler vedl v závodě od startu až do cíle, i když v jeho zrcátkách po celou dobu závodu sledoval svého týmového kolegy Fina Mika Häkkinena. Häkkinen měl slabší pouze první stint, dále už měl v závodě jen silné okamžiky. V cíli jej dělilo od první pozice pouhých 0,398 seundy.
Tom Kristensen přes velmi silný vstup do závodního víkendu, nedokázal v závodě využít ani mnoholeté vítězné zkušenosti z této legendární tratě. Jeho boj o titul se tak zakončil v předposledním závodě sezony, přesto, že se umístil na třetí pozici.
Bernd Schneider měl potíže hned v úvodu závodu, když v prvním kole kolidoval s Mattiasem Ekströmem, jenž následně ze závodu odstoupil. Ale i Schneider se musel dostat ze štěrkové zony, aby mohl pokračovat v závodě, což se mu povedlo, ale ztratil několik pozic.
Nakonec, svojí stíhací jízdou dokázal dosáhnout na pátou pozici v cíli, čímž se mohl radovat ze svého pátého titulu mistra DTM. Ztráta v cíli na čtvtého Tomczyka byla jen tři desetiny sekundy.
Jamie Green si dojel do cíle pro šestou pozici a to hlavně díky trestu, který musel vykonat v boxech. Alexander Margaritis obsadil sedmou pozici a osmou, tedy poslední bod si z Francie odváží Timo Scheider.
Na počástku závodu, tedy v prním kole se stala velká havárie, ve které byli zapleteni Frank Stippler a Mathias Lauda, kteří ze závodu také hned odstopili. Foto_ DTM Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?