Slovenský závodník vybojoval dvojité vítězství na jihlavské trati. O hattrick jej připravil Dan Šupa prvenstvím v noční rozjížďce.
V první rozjížďce nevyužil Petr Zelinka pole-position. Hned na startu se přes něj přehnali Smrtník i Bařina. Úřadující šampion Šupa předjel v úvodu závodu Aleše Sirného a ihned zahájil útok na Zelinku, kterého nakonec také udolal. Smrtník se od začátku jen vzdaloval. Dvě kola před cílem odstoupil z druhého místa Karel Bařina s rozpadlým řízením.
Druhou jízdu vedl dlouho Karel Bařina, který nakonec i přes velkou snahu těsně za hranicí pravidel podlehl neporazitelnému Smrtníkovi, jenž se brilantně vyrovnal s hrbolatým povrchem jihlavské trati. Stupně vítězů zachránil s malým odstupem Petr Zelinka před s motokárou nespokojeným Šupou. Na defekt tentokrát doplatil Aleš Sirný.
Noční třetí rozjížďka byla napínavým soubojem mezi vedoucími třemi piloty průběžného pořadí. Létající Šupa tentokrát nezklamal a snížil bodovou ztrátu na "Smrťáka". Aleš Sirný měl znovu smůlu na techniku a musel přesedlat do náhradní motokáry, bohužel již se ztrátou dvou kol.
Foto: StarKar
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?