Slovenský závodník vybojoval dvojité vítězství na jihlavské trati. O hattrick jej připravil Dan Šupa prvenstvím v noční rozjížďce.
V první rozjížďce nevyužil Petr Zelinka pole-position. Hned na startu se přes něj přehnali Smrtník i Bařina. Úřadující šampion Šupa předjel v úvodu závodu Aleše Sirného a ihned zahájil útok na Zelinku, kterého nakonec také udolal. Smrtník se od začátku jen vzdaloval. Dvě kola před cílem odstoupil z druhého místa Karel Bařina s rozpadlým řízením.
Druhou jízdu vedl dlouho Karel Bařina, který nakonec i přes velkou snahu těsně za hranicí pravidel podlehl neporazitelnému Smrtníkovi, jenž se brilantně vyrovnal s hrbolatým povrchem jihlavské trati. Stupně vítězů zachránil s malým odstupem Petr Zelinka před s motokárou nespokojeným Šupou. Na defekt tentokrát doplatil Aleš Sirný.
Noční třetí rozjížďka byla napínavým soubojem mezi vedoucími třemi piloty průběžného pořadí. Létající Šupa tentokrát nezklamal a snížil bodovou ztrátu na "Smrťáka". Aleš Sirný měl znovu smůlu na techniku a musel přesedlat do náhradní motokáry, bohužel již se ztrátou dvou kol.
Foto: StarKar
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?