Jeroen Bleekemolen nahradil v kokpitu dva roky starého Audi stáje Midland Oliviera Tielemanse, který byl dosavadním týmovým kolegou Vaniny Ickx.
V případě Bleekemolena nejde o debut, věrní fanoušci DTM si na jeho jméno v souvislosti s německým šampionátem cestovních vozů určitě vzpomenou. Holanďan závodil za Opel v letech 2003 a 2004.
Jeho jméno bývalo s týmem Colina Kollese spojováno už před úvodem sezony, na svůj návrat si však musel tři závody počkat.
„Od chvíle mého odchodu jsem hledal cestu zpět. Myslím si, že DTM je nejlepším šampionátem vůbec a jsem moc šťastný, že se mohu znovu postavit na start,“ sdělil v tiskovém prohlášení týmu Midland Bleekemolen.
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?