Jeroen Bleekemolen nahradil v kokpitu dva roky starého Audi stáje Midland Oliviera Tielemanse, který byl dosavadním týmovým kolegou Vaniny Ickx.
V případě Bleekemolena nejde o debut, věrní fanoušci DTM si na jeho jméno v souvislosti s německým šampionátem cestovních vozů určitě vzpomenou. Holanďan závodil za Opel v letech 2003 a 2004.
Jeho jméno bývalo s týmem Colina Kollese spojováno už před úvodem sezony, na svůj návrat si však musel tři závody počkat.
„Od chvíle mého odchodu jsem hledal cestu zpět. Myslím si, že DTM je nejlepším šampionátem vůbec a jsem moc šťastný, že se mohu znovu postavit na start,“ sdělil v tiskovém prohlášení týmu Midland Bleekemolen.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?