Súperi ročníka 2005 o titul šampóna DTM boli ocenení časopisom Sport Auto a spoločnosťou Dekra.
O rozhodnutí udeliť ocenenie sa fair play sa pripísal najmä súťažný výkon Garyho Paffetta a Mattiasa Ekströma počas pretekov na Lausitzringu 18.septembra 2005. V boji o prvé miesto dokázali 42 kôl jazdiť doslova nalepení na seba až do cieľa. Prvenstvo v tomto prípade znamenalo o jediný bod posun do čela v priebežnom poradí.
Za príkladné športové chovanie pochválil pilotov aj prezident Medzinárodnej automobilovej federácie Max Mosley.
Foto: Marek FELT eWRC.CZ
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?