Frank Stippler odstartoval nejrychlejším časem závodní víkend inauguračního podniku v tureckém Istanbulu.
Nejzajímavější a nejznámější šampionát cestovních vozů DTM letos debutuje na novém okruhu v tureckém Istanbulu, kde se tento víkend představí zdejšímu publiku předposledním podnikem sezony.
Nejlépe, jak jsme již zmínili v úvodu do této premiéry vstoupil německý jezdec týmu Joest Frank Stippler, který s rok starou Audi A4 DTM zajel téměř totožný čas, jako druhý Allan McNish s letošním modelem.
Třetí pozici, tedy čas, zajistil pro Opel Heinz Harald Frentzen, jenž ztartil na vítěze pouhých 0,109s. První Mercedes dovezl do TOP 5 Bruno Spengler a druhým byl Mika Hakkinen, kterému patřilo 5. místo.
Vůbec, jezdci s rok starými modely měli na této trati v úvodním tréninku celkově navíc, protože dalším v pořadí byl Alexandros Margaritis s dalším loňským Mercedesem.
Favorité letošní sezony v boji o titul Mattias Ekström zajeli průměrné časy, když Ekström skončil s 8. časem a jeho rival Gary Paffett dokonce až se 14. Ale nepředbíhejme, jde zatím jen o první test.
Foto: Audi Sport Press
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?