Frank Stippler odstartoval nejrychlejším časem závodní víkend inauguračního podniku v tureckém Istanbulu.
Nejzajímavější a nejznámější šampionát cestovních vozů DTM letos debutuje na novém okruhu v tureckém Istanbulu, kde se tento víkend představí zdejšímu publiku předposledním podnikem sezony.
Nejlépe, jak jsme již zmínili v úvodu do této premiéry vstoupil německý jezdec týmu Joest Frank Stippler, který s rok starou Audi A4 DTM zajel téměř totožný čas, jako druhý Allan McNish s letošním modelem.
Třetí pozici, tedy čas, zajistil pro Opel Heinz Harald Frentzen, jenž ztartil na vítěze pouhých 0,109s. První Mercedes dovezl do TOP 5 Bruno Spengler a druhým byl Mika Hakkinen, kterému patřilo 5. místo.
Vůbec, jezdci s rok starými modely měli na této trati v úvodním tréninku celkově navíc, protože dalším v pořadí byl Alexandros Margaritis s dalším loňským Mercedesem.
Favorité letošní sezony v boji o titul Mattias Ekström zajeli průměrné časy, když Ekström skončil s 8. časem a jeho rival Gary Paffett dokonce až se 14. Ale nepředbíhejme, jde zatím jen o první test.
Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?