Frank Stippler odstartoval nejrychlejším časem závodní víkend inauguračního podniku v tureckém Istanbulu.
Nejzajímavější a nejznámější šampionát cestovních vozů DTM letos debutuje na novém okruhu v tureckém Istanbulu, kde se tento víkend představí zdejšímu publiku předposledním podnikem sezony.
Nejlépe, jak jsme již zmínili v úvodu do této premiéry vstoupil německý jezdec týmu Joest Frank Stippler, který s rok starou Audi A4 DTM zajel téměř totožný čas, jako druhý Allan McNish s letošním modelem.
Třetí pozici, tedy čas, zajistil pro Opel Heinz Harald Frentzen, jenž ztartil na vítěze pouhých 0,109s. První Mercedes dovezl do TOP 5 Bruno Spengler a druhým byl Mika Hakkinen, kterému patřilo 5. místo.
Vůbec, jezdci s rok starými modely měli na této trati v úvodním tréninku celkově navíc, protože dalším v pořadí byl Alexandros Margaritis s dalším loňským Mercedesem.
Favorité letošní sezony v boji o titul Mattias Ekström zajeli průměrné časy, když Ekström skončil s 8. časem a jeho rival Gary Paffett dokonce až se 14. Ale nepředbíhejme, jde zatím jen o první test.
Foto: Audi Sport Press
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.