DS AERO SPORT LOUNGE představuje nový tvar automobilu s cílem využít jeho aerodynamickou účinnost jako hybatele avantgardy a objekt touhy. Posouvá hranice automobilového luxusu v technologicky vyspělém a současně elegantním prostředí, kde mizí displej, aby vytvořil prostor pro vysoce kvalitní materiály. V kokpitu se objevuje výsledek filozofie DS Future Craft, využívající nové know-how v oblasti použití intarzované slámy, bavlněného saténu a prosvětleného trojrozměrného protkávání.
Duch inovacíVyšší pozice za volantem, skvělá viditelnost a prvotřídní komfort v kombinaci s aerodynamickou a technickou účinností a dechberoucím designem. Charakter vozu DS AERO SPORT LOUNGE je jedinečný. Reaguje na velmi aktuální problém: jak zajistit novou účinnost, a nevzdat se přitom charakteru a síly designu.
Nové předpisy vyžadují předefinování tvaru karoserie a dopadu každého vozu na životní prostředí. DS AERO SPORT LOUNGE je jedinečnou odpovědí na řadu problémů.
DS Automobiles přivádí s vozem DS AERO SPORT LOUNGE do života nový tvar automobilu. Tento koncepční vůz je útulný i elegantní, odměřený i velkorysý, inteligentní i poetický, a předjímá tak naši budoucnost. DS AERO SPORT LOUNGE svými proporcemi a tvarem karoserie směřuje proudění vzduchu tak, aby bylo dosažení optimální aerodynamické účinnosti. Jeho délka (500 cm) a prudce se svažující linie střechy snižují odpor vzduchu, který je veden z přední rovné mřížky přes velká vzduchem tvarovaná 23" kola do bočních aerodynamických prvků.
Profil je charakterizován osvětleným nápisem E-Tense, což je symbol elektromotoru o výkonu 500 kW (680 k) spojeného s baterií 110kWh nové generace umístěnou v podlaze, jenž zajišťuje dojezd je více než 650 km. Tato technologie využívající zkušenosti ve Formuli E nabízí úžasnou akceleraci z 0 na 100 km / h za pouhé 2,8 sekundy.
Maska chladiče se stává obrazovkou kolem loga a osvětleného nápisu DS Automobiles. Za sklem z kompozitního materiálu jsou jako oči skrytá čidla snímající vozovku a dodávající počítačům terabajty informací. Na obou stranách jsou umístěny světlomety DS Matrix LED Vision s denními světly a světelnými závěsy DS Light Veil, které ukazují, jak bude v budoucnosti vypadat podpis DS.
Cestování se stává uměnímAutomobilová revoluce probíhá také v interiérech vozů. Společnost DS Automobiles se inspirovala svou historií a svými úspěchy a vytvořila zcela nový interiér „cestovního stroje“. Obrazovky, které hrály přední místo ve většině koncepčních a sériových vozů, zde zcela vymizely.
Před posádkou jsou umístěny dva široké pruhy vytvářející vzdušný tvar, podobný leteckému kokpitu. Spodní část pokrytá bavlněným saténem slouží jako místo pro promítání informací z horního pruhu. Povrch oživují prvky nezbytné pro navigaci nebo objevování nových forem infotainmentu a sdílení. Sloučení informací a zábavy získává dokonalý smysl bez překážek dotykových displejů.
Na obou stranách se objevují obrazovky sloužící jako digitální zpětná zrcátka a zahrnující všechny ovládací prvky konfigurace a komfortních funkcí. Každý má stejně jako při cestování v první třídy svou vlastní obrazovku. Prvky potřebné pro řízení jsou promítány na čelní sklo za využití rozšířené reality.
Mezi sedadly slouží prostřední loketní opěrka jako průvodce. Snímá, interpretuje a reaguje na každý pohyb ruky. DS AERO SPORT LOUNGE nabízí díky technologickému partnerství s Ultraleap, start-upem se sídlem v Silicon Valley, svou vizi budoucích interakcí v kabinách vozů. Ruka využívající systémy Leap Motion a Ultrahaptics provádí gesta a dostává senzorickou odpověď. Senzory detekují každý pohyb a malé reproduktory vysílají vlny, které jsou pociťovány na dotek jako určitá hmota.
Metody interakce s prostředím jsou stále jednodušší a představují obrovskou změnu, odklon od online světa až k touze se zcela odpojit. Pojetí času v DS AERO SPORT LOUNGE se liší v závislosti na tom, zda se chcete soustředit na řízení, zábavu nebo na nekonečno cesty.
Iris, umělá inteligence vozu DS AERO SPORT LOUNGE, má své místo uprostřed palubní desky a umožňuje vše ovládat jednoduchou konverzací.
UltrazvukVe světě, který stále více stírá bariéru oddělující skutečný a virtuální svět, je možné ovládat programy bezkontaktně, ale při zachování pocitu doteku. Technologie hmatového ovládání informačního systému vyvinutá ve spolupráci s laboratoří ze Silicon Valley je bezprecedentní. Díky vytváření inteligentního trojrozměrného ultrazvuku máte pocit, že se dotýkáte tvarů a textur ve zcela prázdném prostoru. Toto rozšířené ovládání gest vytváří přirozenou hmatovou zpětnou vazbu, která umožňuje snadnou a současně magickou interakci.
Ze spojení know-how francouzského luxusu a nových ušlechtilých materiálů se zrodil Future CraftPruh přístrojové desky a opěradla sedadel jsou potaženy intarzovanou slámou. Tento tvarovaný materiál představuje dokonalou alchymii mezi luxusním zpracováním a snahou o udržitelnost. Sláma, běžný a skromný materiál, se stává díky jedinečnému know-how pařížského ateliéru známkou ušlechtilé kvality.
Pří výrobě velkých sedadel potažených bavlněným saténem byla použita technologie pěny s vysokou hustotou, která zajišťuje vynikající komfort. Povrch je díky velmi jemné vazbě tkaniny hladký a současně velice pevný a měkký.
Ve dveřích byla použita technická tkanina z mikrovlákna tvořeného třemi materiály, která obsahuje obrovské množství průhledných vláken a přivádí do kabiny okolní světlo. Unikátní způsob propletení, jenž je dílem výjimečného řemeslnického mistra, v sobě spojuje umění s technologií.
Intarzovaná slámaSláma, tento nejskromnější materiál ze všech, se opět stala nástrojem luxusu. Tradice, vycházející z technik 17. století, zaujímá díky ateliéru Lison de Caunes přední místo v dekorativním umění. Žitná sláma, vyrobená na míru pro interiér vozu DS AERO SPORT LOUNGE, jiskří na dotek a hází kolem sebe třpytivé odlesky. Surovina je přírodní a existuje v hojném množství. Pěstuje se a sklízí tradičním způsobem v Burgundsku, poté se suší a barví. Následně se starodávným postupem stonek rozštípne, matná strana se naklíží a v ohybu se zploští. Díky přírodnímu silikátovému laku je sláma odolná vůči teplu a vodě.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.