Redakce motoristického serveru AutoRoad.cz děkuje svým čtenářům za přízeň v roce 2019. Přejeme, aby se vám v novém roce 2020 dařilo a aby pro vás byl ve všech ohledech lepší, než ten uplynulý.
Uplynulý rok 2019 byl plný událostí, které ovlivnily celý svět i život každého z nás. Doufáme, že pro vás šlo o události převážně šťastné a radostné.
Přejeme vám, aby šťastné a radostné chvíle převažovaly i v roce 2020. Aby se vám dařilo a abyste nám zachovali přízeň, neboť i my vás budeme profesionálně a bez jakýchkoli omezení informovat o všem, co se v České republice a ve světě skutečně stane.
Nechť vám rok 2020 přinese pevné zdraví, nekončící štěstí, a mnoho úspěchů. Ať je pro vás nový rok tím nejúspěšnějším ve vašem životě, a kdyby se to náhodou nepovedlo, nezoufejte. Zase přijde další rok.
Vaše redakce AutoRoad.cz
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?