Redakce motoristického serveru AutoRoad.cz děkuje svým čtenářům za přízeň v roce 2019. Přejeme, aby se vám v novém roce 2020 dařilo a aby pro vás byl ve všech ohledech lepší, než ten uplynulý.
Uplynulý rok 2019 byl plný událostí, které ovlivnily celý svět i život každého z nás. Doufáme, že pro vás šlo o události převážně šťastné a radostné.
Přejeme vám, aby šťastné a radostné chvíle převažovaly i v roce 2020. Aby se vám dařilo a abyste nám zachovali přízeň, neboť i my vás budeme profesionálně a bez jakýchkoli omezení informovat o všem, co se v České republice a ve světě skutečně stane.
Nechť vám rok 2020 přinese pevné zdraví, nekončící štěstí, a mnoho úspěchů. Ať je pro vás nový rok tím nejúspěšnějším ve vašem životě, a kdyby se to náhodou nepovedlo, nezoufejte. Zase přijde další rok.
Vaše redakce AutoRoad.cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.