Může-li být nějaký automobil považován za bestseller, pak je to Golf. V průběhu generací nepřetržitě zdokonalovaný model se stal legendou na celém světě. Za dva týdny, 24. října, představí značka Volkswagen ve světové premiéře ve Wolfsburgu osmou generaci, která bude ještě digitálnější a síťově propojenější než dosud, s mnoha inovacemi a výrazným designem.
Nový Golf bude představen 24. října 2019 ve Wolfsburgu.Silné stránky, díky nimž se Golf stal globálním bestsellerem, byly v novém modelu posunuty na ještě vyšší úroveň. Kromě nových hospodárných motorů zvýší agilitu zdokonalená konstrukce podvozku. Nový Golf navíc přináší nové impulzy v oblastech digitalizovaného a síťově propojeného interiéru, asistované jízdy a internetových funkcí a služeb.
Vnější design je ještě dynamičtější než dosud. Nový model je přesto z každé perspektivy jednoznačně rozpoznatelný jako Golf. V interiéru je vzhled nového kompaktního modelu charakterizován svěžími barvami a tkaninami ve spojení s novou digitální přístrojovou deskou. Nejnovější generace modelu Golf bude uvedena na trh v prosinci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.