Sportovní značka Volkswagen R zdobí v portfoliu modelů Volkswagen nejsportovnější verze, které poskytují svým majitelům adrenalinové zážitky při víkendových jízdách na závodních okruzích i veškerý komfort a bezpečnost pro rodinné využití.
Modely R jsou od roku 2002 doma na závodních okruzích a kromě výkonných motorů nabízejí všestrannou využitelnost v každodenním provozu a decentní vzhled s vytříbeným stylem. Portfolio zahrnovalo kromě čtyř generací modelu Golf R také modely Passat R36, Touareg R50, Scirocco R a Golf R Cabriolet. V současnosti je kromě modelů Golf R a Golf R Variant k dispozicitaké nový T-Roc R.
Volkswagen R se představením nového loga R vydává novým směrem. Jost Capito, generální ředitel společnosti Volkswagen R, k tomu říká: „Volkswagen R dodává značce Volkswagen emoce, které budeme v budoucnosti ještě více rozšiřovat a zintenzivňovat. Na strategické i provozní úrovni pracujeme na skvělých produktech a jedinečných zážitcích pro zákazníky.“
Symbolem dalšího vzestupu sportovní značky je nové logo R, které je modernější, čistější a purističtější. Nové logo R je redukováno na elementární prvky a může být flexibilně používáno zejména v digitálních médiích. Nové logo R bylo vyvinuto v designérském centru Volkswagen. Tým Klause Bischoffa pracoval na novém logu R společně s technickým vývojem a marketingovým týmem společnosti Volkswagen R.
Nové firemní logo se vyznačuje čistě vedenými tahy a zřetelně horizontálním uspořádáním s dynamickými křivkami. Výrazný zlom, tvořený jasnou diagonálou, umocňuje progresivnost značky. Dlouze protažené R zesiluje celkový dojem a vyjadřuje ambice značky Volkswagen definovat sportovní výkony a exkluzivitu budoucnosti.
Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen, vysvětluje: „R-Line dodává našim modelům atletickou eleganci. Díky mnoha důkladně propracovaným detailům využíváme veškerý potenciál jejich designu. Nové logo R-Line je značkou této estetiky a sportovnosti. Podobně jako nové logo Volkswagenu získalo na čistotě a šarmu v emocionálním světě naší značky.“
Jost Capito zdůrazňuje: „S novými logy pro modely R a R-Line přichází také nová orientace značky Volkswagen R. Celý náš tým intenzivně pracuje na novém designu značky i našich produktů a těšíme se na jeho zavádění v širokém měřítku, které nás čeká v nadcházejících měsících.“
Prvním vozidlem, které ponese nově navržené logo R-Line, bude Atlas Cross Sport RLine pro Severní Ameriku. Model, představený jako koncepční vůz na jarním autosalonu v New Yorku, oslaví světovou premiéru 11. října 2019 v 16:00 SEČ.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.