BMW Group představuje další přírůstek do portfolia BMW řady 8, který je dalším pokračováním modelové ofenzivy v luxusním segmentu. Po úspěšném uvedení na trh BMW řady 8 Coupé a BMW řady 8 Cabrio se nyní poprvé ukazuje nové BMW řady 8 Gran Coupé.
Z tohoto vozu, který právě prochází finální fází testování před zahájením sériové výroby, vyzařuje sebejistá elegance a uvnitř je ztělesněním moderního pojetí luxusu. Od 25. do 27. června se bude v Mnichově v budově BMW Welt konat akce BMW Group #NextGen, kde bude mít tento vůz světovou premiéru.
Nové BMW řady 8 Gran Turismo propojuje mimořádnou jízdní dynamiku s emotivním designem a prostornou zadní částí interiéru. Jeho nezaměnitelný a jedinečný charakter je jasně patrný již z jeho designu, který je působivý a doslova nádherný.
Sportovní exkluzivitu tomuto vozu dodávají také sportovní proporce s dynamicky vedenými liniemi karoserie. Dvojice zadních dveří spolu s větším prostorem na zadních sedadlech, zajištěným především prodlouženým rozvorem náprav, vytváří z nového BMW řady 8 Gran Coupé mimořádný vůz nejen pro každodenní ježdění, ale také pro cesty na dlouhé vzdálenosti.
BMW Group ve své strategii NUMBER ONE > NEXT definovalo rozšíření nabídky v segmentu luxusních vozů jako jeden k klíčových faktorů pro budoucí udržitelný rozvoj společnosti. Široké spektrum vlastností nového BMW řady 8 Gran Coupé je navrženo tak, aby oslovilo nové skupiny zákazníků, které ocení pro BMW typickou radost z jízdy v luxusním voze.
Premiéra nového BMW řady 8 Gran Coupé bude jednou z hlavních událostí zahajovací akce BMW Group #NextGen v Mnichově. Celosvětové uvedení na trh je naplánováno na září 2019, tedy jen o několik měsíců později.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.