BMW Group představuje další přírůstek do portfolia BMW řady 8, který je dalším pokračováním modelové ofenzivy v luxusním segmentu. Po úspěšném uvedení na trh BMW řady 8 Coupé a BMW řady 8 Cabrio se nyní poprvé ukazuje nové BMW řady 8 Gran Coupé.
Z tohoto vozu, který právě prochází finální fází testování před zahájením sériové výroby, vyzařuje sebejistá elegance a uvnitř je ztělesněním moderního pojetí luxusu. Od 25. do 27. června se bude v Mnichově v budově BMW Welt konat akce BMW Group #NextGen, kde bude mít tento vůz světovou premiéru.
Nové BMW řady 8 Gran Turismo propojuje mimořádnou jízdní dynamiku s emotivním designem a prostornou zadní částí interiéru. Jeho nezaměnitelný a jedinečný charakter je jasně patrný již z jeho designu, který je působivý a doslova nádherný.
Sportovní exkluzivitu tomuto vozu dodávají také sportovní proporce s dynamicky vedenými liniemi karoserie. Dvojice zadních dveří spolu s větším prostorem na zadních sedadlech, zajištěným především prodlouženým rozvorem náprav, vytváří z nového BMW řady 8 Gran Coupé mimořádný vůz nejen pro každodenní ježdění, ale také pro cesty na dlouhé vzdálenosti.
BMW Group ve své strategii NUMBER ONE > NEXT definovalo rozšíření nabídky v segmentu luxusních vozů jako jeden k klíčových faktorů pro budoucí udržitelný rozvoj společnosti. Široké spektrum vlastností nového BMW řady 8 Gran Coupé je navrženo tak, aby oslovilo nové skupiny zákazníků, které ocení pro BMW typickou radost z jízdy v luxusním voze.
Premiéra nového BMW řady 8 Gran Coupé bude jednou z hlavních událostí zahajovací akce BMW Group #NextGen v Mnichově. Celosvětové uvedení na trh je naplánováno na září 2019, tedy jen o několik měsíců později.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.