Společnost Honda ohlásila u modelu NSX pro rok 2019 řadu vylepšení, díky kterým bude každodenní používání tohoto převratného hybridního supersportovního vozu ještě příjemnější a díky kterým bude jízda na silnici i okruhu plná emocí.
Cílem bylo zlepšit mimořádnou dynamiku vozu při zachování vynikajících vlastností při každodenním používání. Společnost Honda vůz NSX pro rok 2019 vybavila torzními tyčemi přední a zadní nápravy, které zvyšují tuhost o 26 procent vepředu a o 19 procent vzadu. Zadní náboje a pouzdra ramen zavěšení jsou rovněž tužší, což zlepšuje odezvu na povely řidiče.
Bezkonkurenční konstrukční tuhost nového vozu Honda NSX poskytuje dokonalou platformu, na níž lze jemně vyladit nastavení zavěšení a řízení. Kromě vylepšení harwarových prvků pro rok 2019 společnost Honda rovněž rekalibrovala software, kteří řídí hnací jednotku Sport Hybrid SH-AWD®, elektrický posilovač řízení, stabilizační systém vozu a aktivní magnetoreologické tlumiče. Tlumiče nyní poskytují jízdu a odezvu, která je v nejměkčím nastavení vozu NSX ještě pohodlnější, zatímco při vyšších rychlostech a jízdě na trati zachovává tužší konfiguraci.
Spolu s přepracováním hardwarové a softwarové části podvozku vozu NSX bude tento vůz pro rok 2019 vybaven ve standardní výbavě vysoce výkonnými pneumatikami Continental SportContactTM 6. Tyto pneumatiky byly vyvinuty výlučně pro vůz NSX a poskytují zlepšenou dynamickou odezvu a reakci při brzdění, zatáčení a akceleraci – jak na suché, tak na mokré vozovce.
Tyto změny společnost Honda provedla s cílem poskytnout řidičům jízdu citlivější na jejich zásahy a rovněž větší stabilitu a plynem regulovanou ovladatelnost během extrémních jízd na trati. O zlepšení svědčí skutečnost, že vůz NSX pro rok 2019 je na světoznámém okruhu Suzuka o dvě sekundy rychlejší než současný model.
Aktualizace hnacího ústrojí u modelu pro rok 2019 zahrnují vylepšené vstřikovače, zlepšení tepelné regulace u turbodmychadla a nový filtr pevných částic pro zajištění toho, aby vůz NSX splňoval emisní normy Euro 6d-TEMP a zároveň si zachoval vysokou úroveň výkonnosti.
Součást přepracování vozu NSX pro rok 2019 tvoří rovněž vylepšení karoserie. Vozu lze dodat osobitost díky odstínu laku Thermal Orange Pearlescent spolu s doplňkovou možností výběru oranžových brzdových třmenů pro volitelné uhlíkokeramické brzdové kotouče. Chromovaná úprava orámování horní přední mřížky je nyní barevně sladěna s karoserií, zatímco na krytu předního a zadního nárazníku je použita nová leskle černá.
V interiéru mají kupující nyní další možnost barevného provedení čalounění v červené kůži, případně u nové Indigo Blue, pokud si zvolí kombinaci z materiálu Alcantara® a kůže.
Zahájení výroby vozu Honda NSX pro rok 2019 se plánuje na začátek srpna 2018, přičemž první dodávky zákazníkům proběhnou koncem roku. Objednávky se realizují prostřednictvím vybraných evropských dealerů v Německu, Švýcarsku, Velké Británii, Itálii, Francii a Monaku. Na našem trhu lze objednávku provést kontaktováním autorizovaného dealera ve spolupráci se zmíněnými evropskými dealery.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?