Lexus rozšiřuje svoji modelovou řadu vlajkového kupé LC o novou edici s označením LC Yellow Edition. Názvu plně dostojí energický odstín karoserie Flare Yellow, díky němuž ještě vynikne stylistické provedení LC.
Speciální barevný motiv se opakuje i v kabině, kde černé výplně dveří zkrášlují intarzie z materiálu Alcantara v odstínu teplé žluté. Tento odstín byl použit i pro kontrastní prošívání sedadel z bílé kůže, přístrojového panelu, volantu a loketní opěrky na středovém panelu, coby názorná ukázka řemeslného zpracování takumi, které je charakteristickým znakem u vozů této značky.
V kabině najdeme i projekční displej před řidičem, čalounění stropu kabiny z Alcantary a elektrické nastavování předních sedadel v 10 směrech, včetně čalounění semi-anilinovou kůží.
Vedle atraktivního zevnějšku se LC Yellow Edition chlubí i propracovanými systémy pro lepší jízdní schopnosti a handling, zde standardně v rámci specifikace LC Sport+. Za agilním a bezpečným jízdním chováním společně s příkladnou odezvou stojí systém Lexus Dynamic Handling a řízení s proměnným převodovým poměrem (VGRS) se systémem aktivního řízení všech kol, který nezávisle reguluje úhel natočení kol přední i zadní nápravy, stejně tak jako samosvorný diferenciál Torsen.
Díky všem těmto vyspělým systémům může řidič naplno zužitkovat potenciál globální podvozkové architektury GA-L modelu LC, přinášející především vynikající vyváženost jízdních vlastností a nízké těžiště.
Ze speciálních vnějších prvků jmenujme 21" kovaná kola z lehkých slitin a střechu i aktivní zadní spoiler vyrobený z lehkého, nicméně velmi pevného plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP). Spoiler hraje důležitou roli v zajišťování jízdní stability. Automaticky se aktivuje v okamžiku, kdy rychlost jízdy překročí 80 km/h.
Vozy ze speciální edice Yellow Edition se budou nabízet v provedení LC 500h s revolučním vícestupňovým hybridním pohonem Lexus, resp. LC 500, pod jehož kapotou najdeme atmosférický agregát V8 o výkonu 464 koní v kombinaci s desetistupňovou automatickou převodovkou.
Model LC Yellow Edition bude letos v říjnu vystaven na stánku Lexus na pařížském autosalonu. První vozy se budou zákazníkům předávat na podzim tohoto roku. Čeští zákazníci si mohou vozy z této limitované edice již objednávat, a to za cenu 3 388 000,- Kč vč. DPH. Lexus LC Yellow Edition nebude omezena počtem vyrobených kusů, ale obdobím výroby. Bude se vyrábět pouze od září 2018 do května 2019 a předpokládaný počet vyrobených kusů je cca 300 pro celý svět.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?