Po letech čekání a spekulací se sen o nástupci legendární Toyoty Supra stává realitou. Automobilka již potvrdila, že nová generace bude představena zanedlouho na autosalonu v Ženevě a zároveň vypustila první oficiální fotografii, která zabírá část zadních partií vozu.
Před pár hodinami zveřejněná fotografie sice zachycuje pouze kousek zadní části, nicméně i tak můžeme vidět zajímavé křivky a hlavně obrovské napevno umístěné křídlo. Právě tohle křídlo v nás ale vzbuzuje obavy, že se v Ženevě nedočkáme hotového modelu, ale pouze další "téměř hotové designové studie", jak to udělalo BMW se sesterským modelem Z4.
Jak už totiž nejspíš všichni dobře víme, BMW a Toyota vyvíjely tyto dva modely společně, takže vozy budou sdílet stejné šasi a podobnost najdeme zřejmě i u většiny techniky. Otázky se však množí kolem motorizací a převodovek, což by od sebe mohlo oba modely výrazně odlišovat.
Objevily se také spekulace, že nová Supra už nebude vyráběna pod hlavičkou Toyoty, ale pod označením Gazoo Racing, což je specializovaná "pod-značka" zaměřená na vývoj a výrobu ostrých sportovních modelů. Paleta motorizací Supry by mohla být bohatá, přičemž jedním z motorů by se mohl stát i šestiválec BMW o výkonu okolo 335 koní.
Supra by měla být podle webu CarScoops nabízena hned ve 4 různých variantách, zůstává však otázkou, která z nich se usadí na úplném vrcholu nabídky. Odpověď nám nejspíš automobilka nabídne až 6. března v Ženevě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?