Po letech čekání a spekulací se sen o nástupci legendární Toyoty Supra stává realitou. Automobilka již potvrdila, že nová generace bude představena zanedlouho na autosalonu v Ženevě a zároveň vypustila první oficiální fotografii, která zabírá část zadních partií vozu.
Před pár hodinami zveřejněná fotografie sice zachycuje pouze kousek zadní části, nicméně i tak můžeme vidět zajímavé křivky a hlavně obrovské napevno umístěné křídlo. Právě tohle křídlo v nás ale vzbuzuje obavy, že se v Ženevě nedočkáme hotového modelu, ale pouze další "téměř hotové designové studie", jak to udělalo BMW se sesterským modelem Z4.
Jak už totiž nejspíš všichni dobře víme, BMW a Toyota vyvíjely tyto dva modely společně, takže vozy budou sdílet stejné šasi a podobnost najdeme zřejmě i u většiny techniky. Otázky se však množí kolem motorizací a převodovek, což by od sebe mohlo oba modely výrazně odlišovat.
Objevily se také spekulace, že nová Supra už nebude vyráběna pod hlavičkou Toyoty, ale pod označením Gazoo Racing, což je specializovaná "pod-značka" zaměřená na vývoj a výrobu ostrých sportovních modelů. Paleta motorizací Supry by mohla být bohatá, přičemž jedním z motorů by se mohl stát i šestiválec BMW o výkonu okolo 335 koní.
Supra by měla být podle webu CarScoops nabízena hned ve 4 různých variantách, zůstává však otázkou, která z nich se usadí na úplném vrcholu nabídky. Odpověď nám nejspíš automobilka nabídne až 6. března v Ženevě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.