Spekulace o Lexusu LC kabriolet už se šíří internetem delší dobu, nicméně niko zatím nebyl schopen potvrdit, zda se jedná o naše zbožné přání či skutečně zamýšlený model. Podle jednoho ze zaměstnanců automobilky se však zdá, že se skutečně dočkáme a to už během dvou let.
Magazínu Auto Express se podařilo mluvit s jedním ze zaměstnanců automobilky, podle kterého je LC kabriolet "hotová věc". Podle jeho slov bychom se měli dočkat představení během následujících 18 až 24 měsíců. Pro automobilku Lexus by se tak jednalo o první kabriolet od ukončení produkce modelu IS C.
Auto Express se obrátil se žádostí o potvrzení informací i na automobilku, nicméně Yoshihiro Sawa, prezident Lexus International, odmítl zprávu jakkoliv komentovat. Místo toho však řekl, že v brzký příchod kabrioletu doufá, neboť automobilka si je velice dobře vědoma, že trh s luxusními vozidly si kabriolety vyžaduje.
Jisté je, že Lexusu LC by to bez střechy rozhodně slušelo a díky jeho motorům by si řidiči bezpochyby užívali větru ve vlasech dosytosti. Ostatně standardní 5.0 litrový motor V8 generuje 477 koní a hybridní 3.5 litrová V6 359 koní.
Později se konverzace přenesla i na výkonnější variantu LC F, ke které však Sawa řekl, že o osudu výkonný varianty ještě není rozhodnuto, nicméně model LC by si ji nejspíše zasloužil. Zdroj z automobilky následně potvrdil, že výkonný model už je téměř schválen, nicméně stále ještě nepadl podpis stvrzující jeho výrobu.
Co se modelu LC F týče, víme toho poměrně málo. Pod jeho kapotou by se však mohl objevit nový dvakrát přeplňovaný 4.0 litrový motor V8 o výkonu až 447 kW (608 k). To by znamenalo o 130 koní více, než kolik produkoval model LC 500
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.