Spekulace o Lexusu LC kabriolet už se šíří internetem delší dobu, nicméně niko zatím nebyl schopen potvrdit, zda se jedná o naše zbožné přání či skutečně zamýšlený model. Podle jednoho ze zaměstnanců automobilky se však zdá, že se skutečně dočkáme a to už během dvou let.
Magazínu Auto Express se podařilo mluvit s jedním ze zaměstnanců automobilky, podle kterého je LC kabriolet "hotová věc". Podle jeho slov bychom se měli dočkat představení během následujících 18 až 24 měsíců. Pro automobilku Lexus by se tak jednalo o první kabriolet od ukončení produkce modelu IS C.
Auto Express se obrátil se žádostí o potvrzení informací i na automobilku, nicméně Yoshihiro Sawa, prezident Lexus International, odmítl zprávu jakkoliv komentovat. Místo toho však řekl, že v brzký příchod kabrioletu doufá, neboť automobilka si je velice dobře vědoma, že trh s luxusními vozidly si kabriolety vyžaduje.
Jisté je, že Lexusu LC by to bez střechy rozhodně slušelo a díky jeho motorům by si řidiči bezpochyby užívali větru ve vlasech dosytosti. Ostatně standardní 5.0 litrový motor V8 generuje 477 koní a hybridní 3.5 litrová V6 359 koní.
Později se konverzace přenesla i na výkonnější variantu LC F, ke které však Sawa řekl, že o osudu výkonný varianty ještě není rozhodnuto, nicméně model LC by si ji nejspíše zasloužil. Zdroj z automobilky následně potvrdil, že výkonný model už je téměř schválen, nicméně stále ještě nepadl podpis stvrzující jeho výrobu.
Co se modelu LC F týče, víme toho poměrně málo. Pod jeho kapotou by se však mohl objevit nový dvakrát přeplňovaný 4.0 litrový motor V8 o výkonu až 447 kW (608 k). To by znamenalo o 130 koní více, než kolik produkoval model LC 500
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.