Současný šéf koncernu Daimler a automobilky Mercedes-Benz se rozhodl opustit po více než jedenácti letech vrchní pozici v automobilové branži a zamíří do segmentu služeb. Od podzimu 2018 by se měl stát předsedou dozorčí rady německé cestovní kanceláře TUI.
Čtyřiašedesátiletý Zetsche je jednou z nejviditelnějších postav světového automobilového průmyslu, když pozvednul Mercedes z hubených let opět na vrchol oboru. Nyní jej čeká další profesní výzva. Od října 2018 by se měl stát předsedou dozorčí rady cestovatelského gigantu, přičemž ve funkci ho ještě musí potvrdit valná hromada společnosti. V čele dozorčí rady by měl nahradit o deset let staršího Klause Mangolda. Zetscheho nástupcem u Mercedesu by se měl stát šéf vývoje Ola Källenius.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?