Mercedes odhalil interiér nové třídy A. Zpracování i výbava cílí na zhýčkané zákazníky

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 23. listopadu 2017, 13:34 Aktualizováno 24.11.2017, 03:51 Google+

Designéři automobilky Mercedes-Benz měli evidentně řadu bezesných nocí, neboť interiér nové generace modelu A-Class se od té minulé odlišuje snad ve všem. Hlavní dominantou jsou přitom moderní technologie, kterými se rozhodně nešetřilo

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Interiér nové generace Mercedes-Benz třídy A

Interiér nové generace Mercedes-Benz třídy A | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Nejvýraznější změnou, kterou si nelze nevšimnout, je dvojice LCD obrazovek, která doslova ční z přístrojové desky od řidiče až po středovou konzoli. Jistě, tento prvek není u automobilky zcela novým, ovšem dosud jsme na něj byli zvyklí v méně výrazné formě a hlavně u mnohem dražších modelů.

Abychom se však vrátili na zem, dvojice 12.3 palcových displejů bude disponovat pouze nejvyšší výbava, základní provedení vozu nabídne pouze dva 7 palcové displeje a "střední třída" bude disponovat jedním 12.3 palcovým a jedním 7 palcovým displejem. Navíc bude palubní desku a lemovat ambientní osvětlení, které nabídne 64 různých odstínů. Pamětníci možná vzpomenou, že minulá generace jich nabízela pouze 12.

Dalším povědomým prvkem, který však známe z mnohem dražších modelů, je volant. V tomto případě totiž Mercedes osadil svůj nejnižší model volantem přímo z vlajkové lodě, tedy z modelu S-Clas. A další podobnosti bychom mohli najít i u výdechů ventilace, které mají tvar turbíny a až nápadně se podobají těm z modelů E-Class kupé & kabriolet.

Obyčejná nejsou ani přední sedadla, která patří k tomu nejpohodlnějšímu, co v celém segmentu kompaktních vozů nalezneme. Automobilka totiž dává na výběr ze tří různých typů, o jejichž navržení se staral počítač využívající speciální "simulace komfortu". Nejvytříbenější sedadla tak nabídnou až 20 možností nastavení, zatímco ty sportovní se mohou chlubit integrovanou hlavovou opěrkou a výběrem z více variant.

Zadní sedadla mají být již v základu dělena v poměru 60:40, ovšem za příplatek bude možné získat sedadla dělená v poměru 40:20:40. Díky balíčku "Load Compartment Package" navíc bude možné posouvat opěráky zadních sedadel, tudíž získáte dalších pár litrů místa v kufru k dobru.

Když už jsme u zavazadlového prostoru, ten povyrostl na 370 nárůst, což znamená 29 litrů více, než kolik nabízela generace minulá. Oproti té se nákladový prostor rozšířil o 20 centimetrů a podlaha byla prodloužena o 11.5 centimetrů. Nezvětšil se však jen kufr, ale celý vůz. Přibylo více místa do šířky i nad hlavami pasažérů v obou řadách.

Mercedes se také snaží vylepšit výhled z vozu, takže všechny sloupky (A, b, C) byly zmenšeny o cca 10% a došlo i k menšímu posunu zrcátek, která již nejsou na úrovni A-sloupků. 

Více informací se však dozvíme až v roce 2018, kdy bude nový hatchback představen. A krátce po něm se prý dočkáme i čtyřdveřového sedanu, prvního v kategorii A-Class.

Vytisknout

Diskuze: Mercedes odhalil interiér nové třídy A. Zpracování i výbava cílí na zhýčkané zákazníky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Golf vládne prodejům v Evropě. V Německu drtivě

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým žákovským vozem automobilky

Prototypy a zkušební vozy bude vyrábět Škoda v novém supermoderním centru

Toyota GR010 Hybrid

Toyota přestavuje nový prototyp pro závod 24 hodin v Le Mans

Hyundai představuje vylepšený model KONA Electric pro nový modelový rok

Green NCAP vyhlásil nejekologičtější auta roku 2020 napříč všemi druhy pohonu

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Volkswagen na ni vsadil vše. Po loňském průšvihu se tváří spokojeně

Škoda Octavia RS, kde RS znamená Rallye Sport a navazuje na závodní prototypy značky

Škoda posedmé v řadě prodala víc než milion aut ročně, koronaviru navzdory

Fotomontáž

Zábavné „víkendovky za babku“ 1.díl – zadokolky do 100 tisíc

Škoda Auto spouští výhodnou nabídku zimního příslušenství

Katem je -10 °C. Vážný stav hlásí baterie i v létě, ale poznáte to?

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Rodiny i firmy v Česku. Ne a ne kupovat auta, která mají

Škoda Kushaq je nové SUV určené pro indický trh

Nové SUV Škody se jmenuje Kushaq. V Česku ale na prodej nebude

Fotokoláž

Který ojetý kombík do 200 tisíc je nejlepší?

Penthouse CX

Penthouse CX Dubicamper, nejrychlejší obytný vůz své doby, ve kterém nic nechybělo

Stellantis vznikla fúzí Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) a Peugeot SA (PSA)

Fúze FCA a PSA schválena. 15 značek bude nově ovládat Stellantis

ZNAČKA DS  JE PARTNEREM MÓDNÍ NÁVRHÁŘKY NATALI RUDEN

DS otevřelo v Česku nové zastoupení

Volkswagen Beetle

Chybělo málo a vše bylo jinak. Co má společného britský major a slavný "Brouk"?

reklama

Doporučujeme

Grandtour stále nemůže najít náhradu za Stiga, poslední kandidát doslova vyletěl

Poslední kandidát na Stiga doslova vyletěl. Grandtour stále řeší svého …

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zábavné „víkendovky za babku“ 1.díl – zadokolky do 100 tisíc

  2. Katem je -10 °C. Vážný stav hlásí baterie i v létě, ale poznáte to?

  3. Škoda posedmé v řadě prodala víc než milion aut ročně, koronaviru navzdory

  4. Green NCAP vyhlásil nejekologičtější auta roku 2020 napříč všemi druhy pohonu

  5. Volkswagen na ni vsadil vše. Po loňském průšvihu se tváří spokojeně

  6. Toyota přestavuje nový prototyp pro závod 24 hodin v Le Mans

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud