Automobilka Bugatti představila během své moderní éry, rozuměno pod vlastnictvím VW, zatím pouze dva modely. Oba přitom vyčnívají svým designem, výkony, luxusem i extrémní cenou. To by se však mohlo poměrně brzy změnit. Některé zdroje totiž naznačují, že v automobilce by se mělo pracovat na zcela novém hybridním kupé, jehož cena se zastaví ještě před cenovkou Chironu.
Oním zdrojem je web Automobile Magazine, podle kterého by se již nyní mělo v Bugatti pracovat na voze, jehož budoucí název by mohl znít "Atlantic". Zprávy jsou to samozřejmě nepotvrzené, ale podle všeho by se mělo jednat o hybridní kupé s vnitřním prostorem 2+2, které by si zachovalo výjimečnou pozici jak z pohledu výkonů, tak luxusu. Cenou by se však mělo přiblížit více lidem.
Tuto teorii lze navíc podpořit důkazy z ostatních luxusních automobilek koncernu VW, mezi které patří Lamborghini nebo Porsche. Ostatně první jmenovaná automobilka před časem představila svůj futuristický koncept Lamborghini Terzo Millenio Concept, zatímco Porsche pracuje na svém Mission-E.
Pokud bychom se měli v brzké době hybridního Bugatti dočkat, pak se dá očekávat, že bude postaveno na platformě hybridního Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, podobně jako další novinka o které se často spekuluje, hybridní Lamborghini Nuova E-spada. Oba automobily by přitom měly nabídnout vynikající točivý moment už ve středních otáčkách, snadnou ovladatelnost a styl. Žádný časový rozvrh bohužel nemáme k dispozici, nicméně první prototypy / modely by se měly objevit do pěti let.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?