Automobilka Bugatti představila během své moderní éry, rozuměno pod vlastnictvím VW, zatím pouze dva modely. Oba přitom vyčnívají svým designem, výkony, luxusem i extrémní cenou. To by se však mohlo poměrně brzy změnit. Některé zdroje totiž naznačují, že v automobilce by se mělo pracovat na zcela novém hybridním kupé, jehož cena se zastaví ještě před cenovkou Chironu.
Oním zdrojem je web Automobile Magazine, podle kterého by se již nyní mělo v Bugatti pracovat na voze, jehož budoucí název by mohl znít "Atlantic". Zprávy jsou to samozřejmě nepotvrzené, ale podle všeho by se mělo jednat o hybridní kupé s vnitřním prostorem 2+2, které by si zachovalo výjimečnou pozici jak z pohledu výkonů, tak luxusu. Cenou by se však mělo přiblížit více lidem.
Tuto teorii lze navíc podpořit důkazy z ostatních luxusních automobilek koncernu VW, mezi které patří Lamborghini nebo Porsche. Ostatně první jmenovaná automobilka před časem představila svůj futuristický koncept Lamborghini Terzo Millenio Concept, zatímco Porsche pracuje na svém Mission-E.
Pokud bychom se měli v brzké době hybridního Bugatti dočkat, pak se dá očekávat, že bude postaveno na platformě hybridního Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, podobně jako další novinka o které se často spekuluje, hybridní Lamborghini Nuova E-spada. Oba automobily by přitom měly nabídnout vynikající točivý moment už ve středních otáčkách, snadnou ovladatelnost a styl. Žádný časový rozvrh bohužel nemáme k dispozici, nicméně první prototypy / modely by se měly objevit do pěti let.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?