Poslední koncept z dílny Mini je skutečně agresivní diblík. U6 při čelním pohledu upoutá pozornost masivní splitter a důrazná maska chladiče s červenými detaily. Ostatně červená barva často lemuje či zvýrazňuje některé detaily na jinak černém vozu.
Na agresivitě vozu dodávají i rozšířené černé blatníky s vnitřním červeným žebrováním, kolem kterého pravděpodobně proudí vzduch k brzdám. Ty se ukrývají za 19" palcovými lehkými koly s centrální maticí, černými paprsky a červeným vnitřkem.
Dveře řidiče a spolujezdce jsou vybaveny netradičně tvarovanými, ovšem elegantními a zřejmě aerodynamickými zrcátky. Zespoda jsou pak lemovány červenou linkou spojující přední a zadní rozšířené blatníky.
Zadní část vozu je pak skutečně uměleckým dílem, na kterém se designéři skutečně vyřádili. Zadní dveře zdobí skutečně masivní spoiler, boky lemují masivně nafouknuté blatníky a zadní nárazník je tvořen kombinací splitteru a centrálního výfuku se dvěma koncovkami. Zajímavým detailem jsou i zadní světla, která na každé straně tvoří polovinu vlajky Velké Británie. Union Jack se tak ze střechy přesunul na světla, ovšem zachován zůstal.
Jelikož je vůz koncipován jako závodní koncept, přišel uvnitř o prakticky veškeré čalounění a podobné zbytečnosti. Naopak přibyla ochranná klec, dvě závodní sedačky s pětibodovými pásy a mezi nimi hasící přístroj. Řidiči zůstala k dispozici takřka originální palubní deska, která nabídne digitální přístroje nebo head-up displej.
Otázky ohledně výkonu zůstanou nezodpovězeny minimálně do autosalonu ve Frankfurtu, ovšem podle vyjádření Mini by měl vůz nabízet "radost z řízení v té nejpurističtější formě".