Kode 0: Protiklad všech moderních supersportů

mao / AutoRoad.cz, 27. srpna 2017, 15:09 Aktualizováno 27.8.2017, 15:55 Google+

Jméno Ken Okuyama vám toho možná příliš neřekne, ovšem díla tohoto designéra známe snad všichni. Během své kariéry pracoval například pro General Motors nebo Porsche, ovšem nejvíc ho proslavila práce pro Pininfarinu, v rámci které se podílel i na tvorbě dnes již legendárního Ferrari Enzo. Nyní ale vede vlastní karosárnu v Japonsku a Kode 0 je jeho dalším exkluzivním dílem

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ken Okuyama Kode 0

Ken Okuyama Kode 0 | foto: facebook

Sdílejte článek

Po dlouhých letech práce pro cizí společnosti si však Ken Okuyama založil vlastní designové studio, v rámci kterého se věnuje různým druhům designu, na automobily ale nikdy nezanevřel. Již dříve představil svůj Kode 7 nebo Kode 57, ovšem nyní přišel s prozatímním vrcholem své práce, sportovním vozem Kode 0.

Pod jednoduchou a čistou karoserií vozu vážícího 1550 kilogramů se ukrývá šasi Lamborghini Aventador s karbonovým monokokem a atmosfericky plněným motorem V12 o výkonu více než 700 koní. Podle slov autora by vůz měl nabízet přímo excelentní výkony co se týče výkonu i ovládání.

Tvar vozu je pro tohoto designéra typický. Protažené přední světlomety, čisté a jednoduché linky a dramatická karoserie s masivními nasávacími otvory začleněnými do široké zadní části vozu. Design se zkrátka liší od všeho, co je v současnosti na trhu. Ostatně jak sám autor říká, Kode 0 je protikladem všech moderních sportovních vozů.

Kode 0 je však výjimečný v mnoha ohledech. Například se jedná o první vůz z této karosárny, který vznikne pouze v jednom exempláři. Navazovat přitom bude na hypersportovní vůz Kode 57, který vznikl minulý rok v pouhých 5 exemplářích. Oba stroje byly společně vystaveny během akce na Pebble Beach.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Kode 0: Protiklad všech moderních supersportů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Koncepční vozy Volkswagen ID., ID. CROZZ a ID. BUZZ1

Chudí lidé si už auto nekoupí? Prostě si je brzy nebudou moci dovolit

Alkohol

Nadejcháš - neřídíš! Auto-lock systém by mohl zachránit až 5000 životů ročně

Avia A30 valník

Česká auta, to není jen Škoda a Tatra. Kde skončila legendární Avia?

Elektrokolo

Elektrokola mohou být i nebezpečná. Na co je potřeba dávat si pozor?

Roewe Vision R

Žasnete nad absurdními názvy čínských automobilek? Neděláte dobře

Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi 130

TEST: Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi 130 - Mistr v praktičnosti, který se neztratí ani na dálnici

reklama
reklama

Doporučujeme

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Půjde Alfa z domu? FCA zvažuje prodej některých značek

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Elektrokola mohou být i nebezpečná. Na co je potřeba dávat si pozor?

  2. Kritici elektromobilů přišli o další argument, na zdroji energie totiž tolik nezáleží

  3. Česká auta, to není jen Škoda a Tatra. Kde skončila legendární Avia?

  4. Škoda Scala startuje na částce 369 900. Na kolik vyjde v plné výbavě?

  5. Největší bojové vozidlo historie? Ruskou 60-tunovou tříkolku poháněly motory ze vzducholodě

  6. ARO 16 - Rumunskému crossoveru nepřála doba a manželka diktátora

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud