Nová generace Porsche Cayenne by se měla veřejnosti představit až 29. srpna, ovšem Porsche si neuhlídalo produkční fotky a ty tak vypluly na povrch již nyní. Co je tedy na novém Porsche Cayenne nového?
Fotky nového Cayenne už kolují po internetu nějakou chvíli, ovšem vždy se jednalo o fotky z testování maskovaných prototypů. Dnes však máme k dispozici produkční fotky, které z Porsche unikly jen pár dnů před premiérou.
Na celkovém designu vozu se toho příliš nezměnilo, největší změnou tak budou zřejmě zadní světlomety, které si vzaly inspiraci z modely Panamera. Po jejím vzoru jsou totiž spojeny pruhem napříč celými zadními dveřmi.
Oproti minulé generaci tak bude působit záď vozu moderněji. Na přední části se toho moc nezměnilo, ovšem v lehce upravené masce se usídlily nové světlomety. Při pohledu z profilu se silueta lehce změnila a nyní působí ostřeji a dynamičtěji.
Mezi fotkami jsou také snímky interiéru, který nově působí mnohem uhlazeněji a jednodušeji. Panel infotainmentu dostal větší rozměry a ze středové konzole zmizela některá tlačítka a ovladače.
Ačkoliv zvenčí tedy nejsou změny příliš patrné, pod slupkou Cayenne se ukrývá nová platforma MLB Evo z dílny VW Group. Tu využívá i nová Audi Q7 a s jejím využitím se počítá i v případě nového VW Touareg. Více informací, například ohledně pohonných jednotek, se dozvíme až za pár dnů během oficiálního představení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.