Jen pouhý den před oficiální premiérou na akci Pebble Beach Concours d’Elegance se automobilka BMW rozhodla ukázat nám alespoň kousek z nového konceptu Z4 Roadster, který jsme doteď vídali jen pod maskovací fólií během testovacích jízd na Nurburgringu.
Ačkoliv jsou takřka 3/4 snímky nepoužitelně tmavé, alespoň z té jedné čtvrtiny se dají vypozorovat dynamické až agresivní tvary vozu doplněné o masivní ledvinky na přídi a vskutku nezvyklé světlomety s LED denním svícením.
Sportovní design podtrhuje i nízký a protáhlý rám čelního skla, otvory za předními koly a navazující boční linie, táhnoucí se k masivně vypadající zádi. Za zmínku také stojí elegantně tvarovaná úzká zrcátka, nebo stylová hliníková kola, jejichž rozměr nebude patřit k nejmenším.
Technické údaje si mnichovská automobilka pečlivě střeží, ovšem již dříve se objevilo prohlášení, podle kterého by měl být nový koncept sportovní a progresivní ukázkou toho, jak si společnost představuje vizi moderního roadsteru.
Podle Adriana van Hooydonk, viceprezidenta BMW, by nový koncept měl ukázat nový designový jazyk automobilky BMW ze všech úhlů a v každém detailu. Od dynamicky působící přední části, přes úderné boční linie až po čistou záď. Několik linek a souhra mezi povrchy by měla bohatě stačit k vytvoření pocitu síly a emocí.
Get ready for something big. Find out more on August 17th. #BMW pic.twitter.com/HQsSAACw56
— BMW (@BMW) 15. srpna 2017
Jestli to ale dopadne tak, jak BMW slibuje, si budeme muset ještě pár hodin počkat. Slavnostní odhalení konceptu totiž proběhne až zítra, tedy 17.08.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?