Mercedes-Benz má se stavbou extrémních teréňáků skutečně bohaté zkušenosti, ostatně stačí se podívat na modely jako G63 6x6 nebo G500 4x4². Tento upravený E-Class All-Terrain však posunul hranice extrému zas o kousek dále.
Další přírůstek do rodiny extrémních off-roadů Mercedes-Benz, nesoucí název E-Class All-Terrain 4x4², však prozatím existuje pouze v jednom exempláři. Jedná se totiž o vůz, který si vysnil konstruktér Mercedesu Jurgen Eberle krátce po obdržení svého vlastního vozu E-Class All-Terrain.
Tento vůz totiž, navzdory svému názvu, nikdy do terénu nebyl určen. Eberle se tak pokusil tuto drobnou nevýhodu napravit a postavil z praktického rodinného kombi skutečně extrémní stroj do jakéhokoliv prostředí.
Největší novinkou je instalace dvojice portálových náprav, díky čemuž stoupla světlá výška na úctyhodných 406 mm. Vůz také dostal patřičné terénní obutí s rozměrem 31 palců a celkově byl rozšířen o cca 203 mm.
E-Class All-Terrain 4x4² je poháněn 3.3 litrovým motorem V6 o výkonu 328 koní, což je pro zdolávání terénu více než dost. V terénu si však vůz bude muset poradit bez uzavíratelných diferenciálů nebo redukční převodovky.
Jak jsme psali již na začátku, vůz vznikl pouze v jediném exempláři, ovšem díky obrovskému zájmu který vzbudil se nyní spekuluje o možné výrobě velmi limitované edice, jak uvádí web CarScoops.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?