Mercedes-Benz má se stavbou extrémních teréňáků skutečně bohaté zkušenosti, ostatně stačí se podívat na modely jako G63 6x6 nebo G500 4x4². Tento upravený E-Class All-Terrain však posunul hranice extrému zas o kousek dále.
Další přírůstek do rodiny extrémních off-roadů Mercedes-Benz, nesoucí název E-Class All-Terrain 4x4², však prozatím existuje pouze v jednom exempláři. Jedná se totiž o vůz, který si vysnil konstruktér Mercedesu Jurgen Eberle krátce po obdržení svého vlastního vozu E-Class All-Terrain.
Tento vůz totiž, navzdory svému názvu, nikdy do terénu nebyl určen. Eberle se tak pokusil tuto drobnou nevýhodu napravit a postavil z praktického rodinného kombi skutečně extrémní stroj do jakéhokoliv prostředí.
Největší novinkou je instalace dvojice portálových náprav, díky čemuž stoupla světlá výška na úctyhodných 406 mm. Vůz také dostal patřičné terénní obutí s rozměrem 31 palců a celkově byl rozšířen o cca 203 mm.
E-Class All-Terrain 4x4² je poháněn 3.3 litrovým motorem V6 o výkonu 328 koní, což je pro zdolávání terénu více než dost. V terénu si však vůz bude muset poradit bez uzavíratelných diferenciálů nebo redukční převodovky.
Jak jsme psali již na začátku, vůz vznikl pouze v jediném exempláři, ovšem díky obrovskému zájmu který vzbudil se nyní spekuluje o možné výrobě velmi limitované edice, jak uvádí web CarScoops.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!