Nová Dacia Duster si rychle získala oblibu nejen v České republice, ale i v zahraničí. Nelze se tak divit tomu, že desetitisíce lidí vyhlížejí druhou generaci vozu, která nabídla do té doby nevídaný poměr ceny a výkonu. Pokud i vy vyhlížíte nový Duster, máme pro vás dobré zprávy.
V nedávné době jsme vás informovali o tom, že druhá generace Dacie Duster už se prohání po silnicích. Tou dobou jsme však očekávali, že hotový automobil se nám představí až v druhé polovině příštího roku. Ze zahraničí však přicházejí pozitivnější zprávy.
Podle webu CarScoops se totiž dá očekávat první oficiální odhalení vozu již během příštího týdne, cca 22. června. Živou premiéru by si pak automobil mohl odbít na autosalonu ve Frankfurtu, který se koná letos na podzim. I přes brzké odhalení se však stále nepočítá s tím, že by se vůz dostal na trh před koncem letošního roku.
Jak už jsme zmínili v minulém článku, nový Duster by svým vzhledem měl připomínat první generaci, dočkáme se však ostřejších rysů, díky kterým by měl vůz působit dynamičtěji.
Prioritou by také měla zůstat nízká cena, proto se neočekávají žádné technické nebo technologické novoty. Vůz by měl stát na platformě Renault-Nissan CMF, kterou využívá už například Renault Kadjar nebo Nissan Qashqai.
Novinkou by se však měl stát nový naftový motor 1,6 dCi a varianta s prodlouženým rozvorem, která pojme až 7 cestujících. Díky tomu by měl Duster oslovit více potencionálních zákazníků.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?