BMW M4 CS se představilo. Je krásné, rychlé a zároveň pohodlné

AutoRoad.cz, 19. dubna 2017, 13:12 Google+ Auto Shanghai 2017

Pokud vám nestačí sériový výkon BMW M4, ale zároveň nechcete trpět v opravdu závodně nastaveném M4 GTS, máme pro vás skvělou novinku. Tou je příchod nové varianty BMW M4 CS.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nové BMW M4CS se představilo v Šanghaji

Nové BMW M4CS se představilo v Šanghaji | foto: BMW

Sdílejte článek

Model M4 CS se svým výkonem a nastavením zařadí přesně mezi ostřejší M4 s balíčkem Competition a nebojácné kladivo na okruhy, M4 GTS. Z obou si však vezme ty nejlepší vlastnosti, které přetaví do zcela nového rozměru. 

Pod kapotou nového CS tak najdeme dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec, jehož výkon byl oproti paketu Competition posílen o 10 koní. Celkově se tak dostal na krásných 460 koní. S touto dávkou výkonu navíc zvládne zrychlení 0 - 100 km/h za 3,9 vteřiny a legendární okruh Nürburgring, neboli zelené peklo, dokáže zajet za 7:38. To je jen o 10 vteřin pomaleji, než jeho svalnatější sourozenec M4 GTS s 500 koni. 

Podvozek je podobný jako ve paketu Competition, došlo však na větší využití hliníku ke snížení hmotnosti. Podvozek je samozřejmě nastavitelný a nabízí optimalizaci jak pro jízdu po silnicích, tak pro okruhy. Samozřejmostí je pak M Dynamic mode a aktivní M diferenciál.

Změny proběhly i v interiéru. I zde si CS vzalo trochu od obou svých předchůdců. Jako v případě podvozku byl brán zřetel na snížení váhy, ale zároveň na zvýšení tuhosti celého vozu. Kapota a střecha byly vyrobeny z plastů zesílených karbonovými vlákny. Lehké ale pevné sedačky jsou čalouněny kůží a Alcantarou. Oproti variantě GTS zde zůstaly i zadní sedačky.

img-responsive

Interiér nového BMW M4CS je sportovně laděný, zachovává si však i praktičnost | foto: BMW

Exteriér vozu dostal pár specifických úprav, mezi které patří přední karbonový splitter nebo decentní odtrhová hrana na zádi vozu. Zadní karbonový difuzor a LED lampy si CS vypůjčilo od GTS.

Ačkoliv finální cena ještě není známá, očekává se cca o 800.000 Kč nižší oproti vrcholnému modelu GTS.

Vytisknout

Diskuze: BMW M4 CS se představilo. Je krásné, rychlé a zároveň pohodlné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Bude snad výsledné vozidlo z dílna Applu vypadat takto futuristicky?

Apple začne testovat autonomní vozy v ulicích Kalifornie

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud