Na autosalonu v New Yorku se postupně představuje řada nových konceptů. Nás ale velice zaujal nový koncept automobilky Subaru, nesoucí název Ascent.
Subaru se chystá v příštím roce vydat nový model prostorného SUV, který by měl nést název Ascent. Hlavní myšlenkou je vůz se třemi řadami sedadel a prostorným moderním interiérem. Pojďme se společně podívat jak by mohl vypadat.
Zevnějšek vozu má působit podle nového konceptu Subaru "Dynamic x Solid". Masivní přední maska má podtrhovat vzhled nebojácného SUV a podle 21 palcových kol ukrytých v masivních oplastovaných podbězích si lze domyslet, že ani tento model automobilky Subaru se díky propracovanému pohonu všech kol nezalekne terénu.
V interiéru pak nalezneme tři řady sedadel, které pojmou až 7 pasažérů. Na sedačky a čalounění byla použita kůže ve dvou odstínech a ovládací prvky jsou řešeny dotykovými obrazovkami.
Model Ascent bude postaven na platformě Subaru Global Platform, která byla představena minulý rok. Konečná produkční verze modelu Ascent bude vypadat samozřejmě jinak než současný koncept. Už teď ale víme, že bude vyráběna v Indii a určena by měla být výhradně pro severoamerický trh.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.