Jelikož je druhá generace Peugeotu 308 na trhu již 4 roky, automobilka se musela rozhoupat k faceliftu. Ten by nyní prozrazen díky úniku setu fotografií.
Už podle slov samotné značky Peugeot se ještě letos facelift opravdu ukáže. Až do začátku tohoto týdne jsme ale nemohli vidět, jak vlastně omlazená 308 bude vypadat. A jestli jste čekali nějaké velké změny, pak budete asi zklamaní.
U francouzského konkurenta VW Golf nebo Škody Octavia se změnila hlavně tvář vpředu. Tak například znak automobilky se přesunul z kapoty motoru na čelní masku. Přední část vozu má novou mřížku s jiným vzorem a nechybí lehce odlišný přední nárazník.
Pokud se podíváme na záď, tam už toho moc k vidění není. Prakticky se dají počítat jen pozměněné zadní lampy a opět nárazník. Naopak co se nezměnilo vůbec, je interiér. I při důsledném prohlížení snímků není k vidění jediný nový prvek. Revoluce v podobě modelu 3008 se tak nejspíše konat nebude.
Po stránce techniky pak do nabídky vstoupí nový 1,5litrový turbodiesel BlueHDi. Jeho výkony by měly činit 100 a 120 koní, přičemž tak či tak bude motoru sekundovat šestistupňový manuál. Zatím není potvrzeno, zda k silnější verzi dorazí i automat od firmy Aisin.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.