Nissan představil speciální edici městského crossoveru Juke, vytvořenou pro ty, kteří chtějí vyjádřit svou osobnost prostřednictvím unikátního, originálního stylingu exteriéru a interiéru svého vozu.
Juke Fun Edition je k dispozici ve dvou barvách karoserie: výrazné žluté a černé, v obou případech s kompletní sadou personalizace exteriéru a interiéru ve žluté San Diego. Mezi charakteristické vnější barevné ozdobné prvky patří kryty zrcátek, vložené lišty předního a zadního nárazníku, rámečky světlometů, tónovaná skla a 18“ hliníková kola se žlutými vložkami. Kromě toho je součástí balíčku střešní spoiler, který jako jediný prvek personalizace v této verzi může být žlutý nebo černý, na základě rozhodnutí zákazníka.
Také uvnitř Nissanu Juke Fun Edition vládnou žluté barvy. Personalizace interiéru zahrnuje: středovou konzolu, kruhové rámečky větracích otvorů, boční lišty, hlavici řadicí páky, barevné prošití částečně kožených sedadel, volantu, krytu přístrojového panelu a řadicí páky. Spolu s tím navíc dostanete elegantní černé koberečky se žlutým nápisem s názvem modelu.
Jako základ pro limitovanou edici Fun Edition byla použita verze N-Connecta, s bohatou výbavou zahrnující navigační systém NissanConnect s dotykovým 5,8" displejem, USB, MP3, iPod konektivitou, Bluetooth, DAB digitálním rádiem, 6 reproduktory a zadní parkovací kamerou. Inteligentní klíč se startovacím tlačítkem umožňuje snadný přístup do vozu a nastartování motoru, bez nutnosti vyndat klíč z tašky nebo kapsy. Automatická klimatizace, senzory deště a šera, tempomat a omezovač rychlosti zajistí pohodlnou jízdu bez zbytečného stresu.
Juke Fun Edition je k dispozici s benzínovým motorem 1.2 DIG-T 115 koní v kombinaci s 6stupňovou manuální převodovkou. Akční cena limitované edice Juke Fun Edition je 423 900 Kč.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.