Nissan představil speciální edici městského crossoveru Juke, vytvořenou pro ty, kteří chtějí vyjádřit svou osobnost prostřednictvím unikátního, originálního stylingu exteriéru a interiéru svého vozu.
Juke Fun Edition je k dispozici ve dvou barvách karoserie: výrazné žluté a černé, v obou případech s kompletní sadou personalizace exteriéru a interiéru ve žluté San Diego. Mezi charakteristické vnější barevné ozdobné prvky patří kryty zrcátek, vložené lišty předního a zadního nárazníku, rámečky světlometů, tónovaná skla a 18“ hliníková kola se žlutými vložkami. Kromě toho je součástí balíčku střešní spoiler, který jako jediný prvek personalizace v této verzi může být žlutý nebo černý, na základě rozhodnutí zákazníka.
Také uvnitř Nissanu Juke Fun Edition vládnou žluté barvy. Personalizace interiéru zahrnuje: středovou konzolu, kruhové rámečky větracích otvorů, boční lišty, hlavici řadicí páky, barevné prošití částečně kožených sedadel, volantu, krytu přístrojového panelu a řadicí páky. Spolu s tím navíc dostanete elegantní černé koberečky se žlutým nápisem s názvem modelu.
Jako základ pro limitovanou edici Fun Edition byla použita verze N-Connecta, s bohatou výbavou zahrnující navigační systém NissanConnect s dotykovým 5,8" displejem, USB, MP3, iPod konektivitou, Bluetooth, DAB digitálním rádiem, 6 reproduktory a zadní parkovací kamerou. Inteligentní klíč se startovacím tlačítkem umožňuje snadný přístup do vozu a nastartování motoru, bez nutnosti vyndat klíč z tašky nebo kapsy. Automatická klimatizace, senzory deště a šera, tempomat a omezovač rychlosti zajistí pohodlnou jízdu bez zbytečného stresu.
Juke Fun Edition je k dispozici s benzínovým motorem 1.2 DIG-T 115 koní v kombinaci s 6stupňovou manuální převodovkou. Akční cena limitované edice Juke Fun Edition je 423 900 Kč.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?