Nissan představil speciální edici městského crossoveru Juke, vytvořenou pro ty, kteří chtějí vyjádřit svou osobnost prostřednictvím unikátního, originálního stylingu exteriéru a interiéru svého vozu.
Juke Fun Edition je k dispozici ve dvou barvách karoserie: výrazné žluté a černé, v obou případech s kompletní sadou personalizace exteriéru a interiéru ve žluté San Diego. Mezi charakteristické vnější barevné ozdobné prvky patří kryty zrcátek, vložené lišty předního a zadního nárazníku, rámečky světlometů, tónovaná skla a 18“ hliníková kola se žlutými vložkami. Kromě toho je součástí balíčku střešní spoiler, který jako jediný prvek personalizace v této verzi může být žlutý nebo černý, na základě rozhodnutí zákazníka.
Také uvnitř Nissanu Juke Fun Edition vládnou žluté barvy. Personalizace interiéru zahrnuje: středovou konzolu, kruhové rámečky větracích otvorů, boční lišty, hlavici řadicí páky, barevné prošití částečně kožených sedadel, volantu, krytu přístrojového panelu a řadicí páky. Spolu s tím navíc dostanete elegantní černé koberečky se žlutým nápisem s názvem modelu.
Jako základ pro limitovanou edici Fun Edition byla použita verze N-Connecta, s bohatou výbavou zahrnující navigační systém NissanConnect s dotykovým 5,8" displejem, USB, MP3, iPod konektivitou, Bluetooth, DAB digitálním rádiem, 6 reproduktory a zadní parkovací kamerou. Inteligentní klíč se startovacím tlačítkem umožňuje snadný přístup do vozu a nastartování motoru, bez nutnosti vyndat klíč z tašky nebo kapsy. Automatická klimatizace, senzory deště a šera, tempomat a omezovač rychlosti zajistí pohodlnou jízdu bez zbytečného stresu.
Juke Fun Edition je k dispozici s benzínovým motorem 1.2 DIG-T 115 koní v kombinaci s 6stupňovou manuální převodovkou. Akční cena limitované edice Juke Fun Edition je 423 900 Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.