Ačkoliv se momentálně u Volkswagenu řeší s produkcí modelu Passat, včera pronikly na svět snímky nového modelu Arteon. Ten se stane nástupcem modelů Passatu CC / CC.
My se ale věnujme ženevském autosalonu, kde zcela určitě bude premiéra sportovně střiženého Arteona. Ten je nástupce modelu CC a zároveň poslouží jako dynamičtější verze aktuálního Passatu. Díky oficiálnímu prozrazení ze strany VW navíc můžeme nově zhlédnout dva detaily vozu. Jedná se o záběr na předek a zadek. přičemž Arteon se stane produkční variantou dříve představeného konceptu Sport Coupe GTE.
Na rozdíl od Passatu ale čekejme pod kapotou Arteona výhradně jen silnější pohonné jednotky. Jedná se o sportovně střižený vůz, který se má stát něčím "lepším" než je manažerský Passat, podle čehož bude vypadat jak výbava vozu, tak jeho výkon. Počítejte také s dražším ceníkem, který odráží fakt, že na Arteona bude podle prvních snímků radost pohledět.
Chybět nebude snížená střešní linie, velká litá kola (nejspíše 19tky) a v kabině posádku podrží alcantarou potažená sportovní sedadla. V rámci bezpečnosti čekejme celou plejádu bezpečnostních systémů, které mají ochránit posádku v případě, že se řidič Arteonu až příliš rozdovádí. Za nás v redakci ale musíme říci, že se na sportovnější derivát Passatu nadmíru těšíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.