Co se stane v případě, že vezmete obludně výkonné Bentley Bentayga a svěříte ho firmě Startech? To ukazuje následující případ vojensky zeleného exempláře. Ten si umí vzbudit respekt.
Nemyslete si ale, že tohle je nějaká masová výroba. Vojenskou tmavou zelenou si zvolil jeden portugalský klient a jak to tak bývá, nezůstalo jen u laku. Kromě vnějších změn se jistých malých úprav dočkala kabina a technika.
Díky tomu si lze všimnout, že došlo ke snížení podvozku o 20 milimetrů. Instalovány byly sportovní pružiny, tlumiče a pro lepší zvuk Startech instaloval sportovní výfukový systém. Výkonem se ale vyrovná klasickému provedení, Pod kapotou proto čekejme šestilitrový dvanáctiválec s výkonem 608 koní a 900 Nm točivého momentu.
Celý body kit je tvořen z dílů využívajících karbonová vlákna a kdo by snad nechtěl zrovna tohle, může sáhnout po paketu vyrobeném z obyčejných plastů. Možná vás zaujala i černě lakovaná 23palcová kovaná kola Monostar S, která jsou na tohle auto možná tak akorát. Za ně ale dá zájemce 2 750 Eur.
Celá přestavba vozu pak přijde na 51 110 Eur, přičemž například jen bodykit vyjde na 8 500 Eur. Vzhledem k ohromné ceně auta samotného ale takové sumy nejsou pro majitele Bentaygy žádný větší problém.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?