Co se stane v případě, že vezmete obludně výkonné Bentley Bentayga a svěříte ho firmě Startech? To ukazuje následující případ vojensky zeleného exempláře. Ten si umí vzbudit respekt.
Nemyslete si ale, že tohle je nějaká masová výroba. Vojenskou tmavou zelenou si zvolil jeden portugalský klient a jak to tak bývá, nezůstalo jen u laku. Kromě vnějších změn se jistých malých úprav dočkala kabina a technika.
Díky tomu si lze všimnout, že došlo ke snížení podvozku o 20 milimetrů. Instalovány byly sportovní pružiny, tlumiče a pro lepší zvuk Startech instaloval sportovní výfukový systém. Výkonem se ale vyrovná klasickému provedení, Pod kapotou proto čekejme šestilitrový dvanáctiválec s výkonem 608 koní a 900 Nm točivého momentu.
Celý body kit je tvořen z dílů využívajících karbonová vlákna a kdo by snad nechtěl zrovna tohle, může sáhnout po paketu vyrobeném z obyčejných plastů. Možná vás zaujala i černě lakovaná 23palcová kovaná kola Monostar S, která jsou na tohle auto možná tak akorát. Za ně ale dá zájemce 2 750 Eur.
Celá přestavba vozu pak přijde na 51 110 Eur, přičemž například jen bodykit vyjde na 8 500 Eur. Vzhledem k ohromné ceně auta samotného ale takové sumy nejsou pro majitele Bentaygy žádný větší problém.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?