Chystaný francouzský hothatch s logem Renaultu byl tento víkend spatřen na jedné z čerpacích stanic ve Švédsku. Doprovod mu dělal modrý Volkswagen Golf R a jejích setkání není žádná náhoda.
Přitom je to sotva tři dny, co se na svět dostala zpráva, ve které Renault vyhlásil válku právě Volkswagenu. Od další generace Méganu R.S se tak očekává výkon přes třista koní a dost možná přijde také verze s pohonem všech kol.
Právě modrý VW Golf R je čtyřkolkou, přičemž pod jeho kapotou pracuje 2,0litrový motor s výkonem 300 koní. Nově se poprvé objevili fotografie skoro nezamaskovaného Méganu se dvěma koncovkami výfuku. Ty naleznete zde a vůz je špionážními fotografy nafocen celkem detailně. Otázkou proto je, do jaké míry je jeho podoba sériová.
Vysoce výkonný hatchback z francouzským původem se v roce 2018 pokusí zajet nejrychlejší kolo na Nürburgringu. Právě tehdy se má spustit jeho prodej, takže jsme sami zvědavi, zda se Renaultu podaří sebrat nedávný rekord, který si připsal Golf GTI Clubsport. Společně s tím počítejme s manuální převodovkou a dvoulitrovým turbomotorem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?