Chystaný francouzský hothatch s logem Renaultu byl tento víkend spatřen na jedné z čerpacích stanic ve Švédsku. Doprovod mu dělal modrý Volkswagen Golf R a jejích setkání není žádná náhoda.
Přitom je to sotva tři dny, co se na svět dostala zpráva, ve které Renault vyhlásil válku právě Volkswagenu. Od další generace Méganu R.S se tak očekává výkon přes třista koní a dost možná přijde také verze s pohonem všech kol.
Právě modrý VW Golf R je čtyřkolkou, přičemž pod jeho kapotou pracuje 2,0litrový motor s výkonem 300 koní. Nově se poprvé objevili fotografie skoro nezamaskovaného Méganu se dvěma koncovkami výfuku. Ty naleznete zde a vůz je špionážními fotografy nafocen celkem detailně. Otázkou proto je, do jaké míry je jeho podoba sériová.
Vysoce výkonný hatchback z francouzským původem se v roce 2018 pokusí zajet nejrychlejší kolo na Nürburgringu. Právě tehdy se má spustit jeho prodej, takže jsme sami zvědavi, zda se Renaultu podaří sebrat nedávný rekord, který si připsal Golf GTI Clubsport. Společně s tím počítejme s manuální převodovkou a dvoulitrovým turbomotorem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.